حفظ تناسب اندام با ساده ترین و موثرترین روش ها

روزها کوتاهتر و سردتر هستند، انگیزه کافی برای پیوستن به جمع های دوستانه برای ورزش هم کمتر شده. فصل زمستان است که همه ما را تشویق می کند تا در رختخواب بماند و با دیدن فیلم های جذاب خودمان را سرگرم کنیم. پس بیاید باهم تا یک برنامه تناسب اندام و سلامتی در زمستان تدوین کنیم.

رژیم غذایی سالم

سوپ گرم و دارای رنگدانه های قرمز، تغذیه سالم برای جلوگیری از سرماخوردگی و ایجاد شادابی و تضمین سلامتی است. در رژیم غذایی خود برای حفظ تناسب اندام در زمستان، به جای سفارش یک غذای آماده، یا یک شام سریع سوپ را جایگزین کنیم. همچنین صبح ها برای صبحانه فرنی سریع و سالم تهیه کنید و به جای شکر از عسل و میوه ها استفاده کنید. بهینه سازی رژیم غذایی به تناسب هوای سردتر در برنامه تناسب اندام ،کارایی شما را افزایش می دهد و شما را برای فعالیت در طول روز آماده میکند و در نهایت موجب حفظ تناسب اندام و سلامتی شما میگردد.

تناسب اندام و رژیم غذایی
رژیم غذایی سالم

هدف رسیدن به تناسب اندام را به سرگرمی تبدیل کنید نه کاری که انجام میدهید!

خودتان را به چالش بکشید که هر هفته یک فعالیت جدید انجام دهید، شاید چیزی غیر معمول یا ورزشی باشد که در یک زمان انجام نداده اید. برخی از گزینه های ما در آسان اسپرت به شما کمک میکند: سالن های فوتسال، زمین چمن، والیبال و بسکتبال.

رزرو سالن فوتسال
ورزش و تناسب اندام

به اندازه کافی بخوابید.

به دلیل تغییرات نور در طول روز در فصل زمستان، بدن تمایل بیشتری به خوابیدن پیدا میکند. برای جلوگیری از خواب زیادی بهتر است با حجم لباس کمتری به رختخواب بروید. همچنین از نظر علمی اثبات شده است که خواب سیستم ایمنی بدن شما را بهبود می بخشد، سطح انرژی شما را بهبود می بخشد و با تنظیم متابولیسم و اشتها به کاهش وزن کمک می کند.

برای خرید لباس ورزشی زنانه کلیک کنید.

تعیین اهداف

احتمالا شما در حال حاضر اهداف را برای خودتان مشخص کرده اید. مثل اهدافی درابطه با افزایش و کاهش وزن و و یا ورزش های گروهی با دوستان. با این حال، در فصل زمستان، همه ما می دانیم که حفظ تناسب اندام و سلامتی بسیار سخت تر است و به طور معمول همه ما در این فصل تنبل تر میشویم. تناسب اندام خود را با رزرو آنلاین سازماندهی کنید. ما در آسان اسپرت این شرایط را برای شما فراهم کرده ایم. شما می توانید سانس دلخواه در ورزشگاه مورد نظر را از قبل رزرو کرده و از شرایط سخت رزرو حضوری بکاهید.

لرای مطالعه مطلب ورزش در خانه در وبلاگ ورزشی آسان اسپرت کلیک نمایید.

همه را درگیر کنید.

دوستان و خانواده را در ورزش کردن خود درگیر کنید این یک راه خوب برای حفظ سلامتی و زندگی اجتماعی شماست. شما می توانید برای یک ورزش گروهی با یک اکیپ شاد و سرحال برنامه ریزی کنید. ایجاد یک رقابت جذاب گروهی بین دوستان احتمالا پیشنهاد وسوسه انگیزی باشد!

ورزش و سلامتی در زمستان
ورزش و سلامتی

تناسب اندام با ورزش

ورزش و تناسب اندام دو مفهوم جدایی ناپذیر هستند.تناسب اندام با ورزش میسر است و بدون ورزش هیچ فردی به اندام دلخواه و ایده آل خود نمی رسد.ورزش و تناسب اندام در زمستان باعث می شود تا احساس رخوت و تنبلی را کنار گذاشته و نشاط پیدا کنید.با ثبت نام در کلاس های آنلاین ورزشی سایت آسان اسپرت می توانید تمرینات ورزش های گوناگون را در خانه بصورت آنلاین تحت نظر مربیان حرفه ای انجام دهید.

تناسب اندام و لاغری

در زمستان برودت هوا شما را خانه نشین می کند.اما با امکانی که سایت آسان اسپرت فراهم کرده میتوانید رسیدن به تناسب اندام در منزل را تجربه کنید.تناسب اندام در منزل با شرکت در کلاس های ورزشی آنلاین آسان اسپرت براحتی حاصل خواهد شد. دوره های تناسب اندام و لاغری ،فیتنس،عضله سازی،چربی سوزی و … از دوره هایی هستند که بصورت آنلاین در سایت آسان اسپرت برگزار می شوند.

 

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *