آشنایی با 7 مربی برتر تکواندو ایران + دستاوردها

کلاس تکواندو


آیا در کنار ورزش کردن به دنبال شادی و هیجان می باشید؟ آیا نمی دانید به سراغ چه ورزشی بروید که همزمان شادی و ورزش را در کنار هم تجربه کنید؟ ما ورزش تکواندو را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا در کنار تکواندو هیجان و نشاط هم تجربه می کنید و چی از این بهتر؟ ورزش تکواندویی که امروزه در دنیا محبوب شده است یکی از منظم ترین و علمی ترین هنر های رزمی سنتی کره ای می باشد. این ورزش هیجان انگیز چیزهای بیشتری در کنار مهارت های مبارزه فیزیکی به شما آموزش می دهد. این نظم و انضباطی است که از طریق آموزش بدن و ذهن، راه های تقویت روح و بالا بردن سطح زندگی را به افراد نشان می دهد. امروزه این ورزش رزمی با شهرت بین المللی خود توانسته به یک ورزشی جهانی تبدیل شود همچنین این ورزش به دلیل محبوبیت زیاد در بازی های رسمی المپیک نیز راه یافته است. اگر شما هم می خواهید در این رشته ورزشی حرفه ای شوید بهتر است به سراغ یک مربی تکواندو با تجربه بروید. اما بهترین مربی تکواندو در تهران کیست؟ کافیست در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مربی تکواندو در تهران و تیم ملی آشنا شوید.


نگاهی به تکواندو در ایران


آیا می دانید این ورزشی که امروزه در تمام دنیا محبوبیت پیدا کرده است چه زمانی وارد ایران شده؟ این ورزش رزمی هیجان انگیز در سال 1347 به ایران وارد شد. این ورزش سپس اولین کلاس های اموزشی خود را که تعداد آن ها 75 نفر بود در سال 1349 راه اندازی کرد. از طرفی دیگر ورزش تکواندو ابتدا زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت می کرد اما پس از چند سال در سال 1352 به صورت فدراسیونی مستقل درآمد.
آیا می دانید اولین مسابقات بین المللی این ورزش کی برگزار شد؟ اولین حضور بین المللی تکواندو ایران در مسابقات قهرمانی جهان در سال 1975 بود که در شهر سئول و کشور کره جنوبی برگزار شد. با برگزاری مسابقات بین المللی در کره جنوبی فردی به نام حسن بدیع زاده توانست یک مدال برنز را در وزن چهارم کسب کند. همچنین اولین مسابقات رسمی این ورزش در ایران در سال 1357 با عنوان قهرمانی کشور در سالن شهید افراسیابی برگزار شد.

بهترین مربی تکواندو در تهران


بهترین مربی تکواندو در تهران


آیا به دنبال بهترین مربی تکواندو در تهران می گردید؟ آیا می خواهید آموزش خود را زیر نظر بهترین مربی تکواندو در تهران ببینید؟ آیا نمی دانید بهترین مربی تکواندو در تهران چه کسانی هستند؟ فردی به نام نعمت خلیفه یکی از بهترین مربی تکواندو در تهران می باشد. این فرد که یک مربی موفق در بسیاری از باشگاه های موفق ایران می باشد چندین دفعه به عنوان مربی در کنار تیم ملی مان حضور پیدا کرده است.
این فرد با گذشت زمان با تصمیم فدراسیون تکواندو هدایت تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین را برعهده گرفت. سپس با کسب دو طلا و سه نقره عنوان قهرمانی این مسابقات و بهترین مربی آسیا را کسب کرد. یکی دیگر از بهترین مربی تکواندو در تهران نادر خدامرادی می باشد. نادر خدامرادی نیز یکی از مربی تکواندو در تهران می باشد که با حضور خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا توانست دو طلا، چهار نقره و یک برنز برای تیم ملی مان کسب کند.

اطلاعات مربی تکواندو را در سایت اسان اسپرت ببینید.


بهترین مربی تکواندو بانوان در تهران


اگر شما به عنوان یک خانم می خواهید در این رشته ورزشی فعالیت کنید باید به سراغ بهترین مربی تکواندو در تهران بروید. حال نمی دانید بهترین مربی تکواندو بانوان در تهران کیست؟ در پیدا کردن مربی تکواندو بانوان در تهران به هیچ وجه نگران نباشید تا وقتی با ما همراه هستید. یکی از بهترین مربی تکواندو بانوان در تهران خانم فاطمه صفرپور می باشد. خانم فاطمه صفرپور که به عنوان بهترین مربی تکواندو بانوان در تهران و ایران شناخته شده است توانسته با 2 مدال طلا، 2 مدال برنز و 50 امتیاز بر سکوی قهرمانی جهان باایستد.
یکی دیگر از مربی تکواندو بانوان در تهران خانم ندا زارع می باشد. خانم ندا زارع که به عنوان یکی از بهترین مربی بکواندو بانوان در تهران شناخته شده است توانسته در رقابت های قهرمانی آسیا از سوی کمیته فنی برگزاری مسابقات عنوان بهترین مربی را کسب کند. در بخش تیمی این رقابت ها که مربی آن ها خانم ندا زارع بود دختران ایران برای دومین دوره متوالی با کسب ۵ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۸۰ امتیاز عنوان قهرمانی آسیا را کسب کردند.

بهترین مربی تکواندو


سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در حال حاضر


امروزه بسیاری از افرادی که در این رشته ورزشی به صورت حرفه ای فعالیت می کنند به دنبال سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در حال حاضر هستند. اکنون سوال اینجاست که سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در حال حاضر کیست؟ آیا سرمربی تیم ملی تکواندو ایران مرد است یا یک خانم؟ با ما همراه باشید تا بدانید سرمربی تیم ملی تکواندو ایران کیست.
طی مراسم انتخاب بهترین مربی تکواندو در سال 2019 فردی به نام رضا مهماندوست به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو ایران انتخاب شد. رضا مهماندوست که به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو ایران معرفی شده است توانسته یک مدال نقره و یک مدال برنز برای تیم ملی کسب کند. همچنین این مربی نیز در سال 2016 به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در جهان شناخته شده بود.

مطلب تکواندو چیست را در وبلاگ ورزشی آسان اسپرت بخوانید.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران


خیلی از افراد انقدر این ورزش را دوست دارند که حتی به دنبال سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران نیز می گردند. یکی از سرمربی های سابق تیم ملی مان اقای مرتضی کریمی می باشد. این فرد در کنار سرمربی تیم ملی بودن در سال های اخیر تبدیل به یکی از اصلی ‌ترین منتقدان فدراسیون تبدیل شده است.
همچنین این فرد در سال‌ های 2004 و 2006 به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد و اقدام به ثبت دو عنوان نایب قهرمانی در کارنامه خود کرد. اقای مرتضی کریمی در سال 2013 بعد از فریبرز عسگری نیز مجددا به جایگاه سرمربی گری تیم ملی بازگشت و در مسابقات جهانی مکزیک با کسب یک نقره و دو برنز نایب قهرمان جهان شد.مربی تکواندو آنلاین


بررسی مربی تکواندو ایران


اگر به دنبال انواع مربی تکواندو ایران برای آموزش دیدن زیر نظر او می گردید به هیچ وجه نگران نباشید. از طرفی دیگر لازم نیست سایت های اینترنتی را برای پیدا کردن بهترین مربی تکواندو ایران زیر و رو کنید. چون ما در ادامه نگاهی کوتاه به چند مربی تکواندو ایران کرده ایم تا نگرانی های شما را از پیدا کردن یک مربی تکواندو ایرانی خوب برطرف کنیم.
• پیام خانلرخانی یکی از بهترین مربی تکواندو ایران :
اقای پیام خانلرخانی که سرمربی تیم شهرداری ورامین می باشد توانسته است با کسب ۵ مدال طلا و ۳ مدال نقره عنوان قهرمانی را تیمش به دست آورد. همچنین این مربی تکواندو ایرانی به عنوان بهترین مربیِ مرد این دوره از رقابت ‌ها معرفی شده است.
• غلامحسین ذوالقدری یکی از بهترین مربی تکواندو ایران :
اقای غلامحسین ذوالقدری یکی از موفق ‌ترین سرمربیان ورزش تکواندو در دهه شصت بوده است. افتخار آفرینی‌ های تکواندو در اواخر دهه 90 میلادی و تیم طلایی تکواندو ایران حاصل حضور اقای ذوالقدری در راس تیم ملی بود که هم اکنون نیز به عنوان مربی تکواندو ایران در باشگاه های ورزشی مشغول به کار است.
• فریبرز عسگری یکی از بهترین مربی تکواندو ایران :
اقای فریبرز عسگری در المپیک 2012 توانست روی نیمکت تیم ملی بنشیند. این فرد در جام جهانی 2012 نیز سرمربی تیم ملی بود و سپس با عنوان نایب قهرمانی با تیم ملی خداحافظی کرد.

برای ثبت نام در کلاس رزمی و رزرو سالن رزمی در سایت آسان اسپرت کلیک کنید.

مربی تکواندو المپیک

بزرگترین استاد تکواندو ایران کیست؟

نام غلام حسن ذوالقدری به عنوان بزرگترین استاد تکواندو ایران و معمار موفقیت های ورزش تکواندو ایران ثبت شده است.تیم ملی ایران با هایت غلام حسن ذئالقدری بارها و بارها موفق به کسب مدال های جهانی گرشمار و رنگارنگ شده است.غلام حسن ذوالقدری همچنین بعنوان پرافتخار ترین استاد تکواندو ایران شناخته میشود.در المپیک 2004 تیم ملی ایران با هدایت این استاد تکواندو به طلای خاطره انگیز خود رسید.


اسامی مربیان تیم ملی تکواندو


فردی به نام چانگ ‌مون گیل جزو اسامی مربیان تیم ملی تکواندو قرار گرفته است اما چانگ مونگ گیل چرا جزو اسامی مربیان تیم ملی تکواندو قرار گرفته است؟ در حقیقت اولین حضور تکواندو ایران در مسابقات سال 1978 در هتگ ‌کنگ با سرمربی گری چانگ ‌مون‌ گیل کره ‌ای بود. این مربی کره‌ ای که در اسامی مربیان تیم ملی تکواندو قرار گرفته است با کسب 2 مدال نقره، 5 مدال برنز در رده سوم مسابقات قرار گرفت.
نام فرد دیگری به نام کانگ شین چال نیز در اسامی مربیان تیم ملی تکواندو قرار گرفته است. کانگ شین چال که نامش در اسامی مربیان تیم ملی تکواندو وجود دارد با دو نایب قهرمانی در بازی‌ های آسیا در کلکسیون افتخارات تکواندو ایران نام خود را ثبت کرده است. همچنین این فرد در دهمین دوره بازی‌ های آسیایی در سال 1986 تیم ملی تکواندو با 5 ورزشکار موفق به کسب یک نشان طلا و یک نقره شد تا اولین افتخار در این مسابقات را نیز کسب کند.


اسامی بهترین مربی های تکواندو در تهران


آیا همانند اسامی مربیان تیم ملی تکواندو به دنبال اسامی بهترین مربی های تکواندو در تهران هستید؟ آیا نمی دانید چه مربی هایی در اسامی بهترین مربی های تکواندو در تهران قرار گرفته اند؟ به هیچ وجه در مورد پیدا کردن اسامی بهترین مربی های تکواندو در تهران نگران نباشید زیرا ما در ادامه به بررسی اسامی بهترین مربی های تکواندو در تهران پرداخته ایم. اسامی بهترین مربی های تکواندو در تهران عبارت است از :
• محمدرضا آذری نیا
شماره : 90199832190 آدرس : میدان حسن آباد – پارک شهر مجموعه ورزشی
• مهدی حشمتی راد
شماره : 90195953101 آدرس : مهرابادجنوبی – دانشگاه هوایی شهید ستاری
• سلمان سعادت آگاه
شماره : 90191941938 آدرس : حسن آباد – نوبوستان 99 بهمن سرای محله
• یوسف جهانگیری
شماره : 90195143020 آدرس : شادآباد – سوم جنوبی – شهید زنده دل پالک
• احد سالمت
شماره : 90101853183 آدرس : شهرک ولیعصر – خیابان حیدری – خیابان باران – خیابان مسلمی جنوبی
• هادی قنبری
شماره : 90191592911 آدرس : میدان شمشیری – خیابان صدقی – گل گندم
• حمیدرضا آروان
شماره : 90191201213 آدرس : نازی آباد – خیابان بهشت – 18متری تختی
• عباسعلی ارفعی
شماره : 90101329950 آدرس : یافت آباد – بازار مبل – سالن محله

– مربی تکواندو ایران


بهترین باشگاه های ورزش تکواندو


• آکادمی هنرهای رزمی دوستی
شماره : 02122287626 آدرس : شمال کاخ نیاوران، خیابان زینعلی، نبش دهم
• آموزش خصوصی دفاع شخصی حسن بیگی
شماره : 09122955893 آدرس : نیاوران، ضلع شمالی پارک نیاوران، مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای نیاوران
• خانه وینگ چون کونگ فو ایران
شماره : 02188170087 آدرس : خیابان بهشتی، خیابان مفتح، روبروی شیرینی نوبری، مجموعه ورزشی شهید مفتح، خانه وینگ چون ایران
• آموزش فول کیک بوکسینگ
شماره : 09121073215 آدرس : تهران پارس، خیابان استقلال، مجموعه ورزشی رادین (استاد جعفری) فول کیک بوکسینگ
• آموزش هنرهای رزمی
شماره : 09123794475 آدرس : خیابان باهنر (نیاوران)، بعد از سه راه یاسر، به سمت تجریش، نبش کوچه معظمی، پلاک 329، واحد 15 دفاع شخصی
• مجموعه ورزشی رزمی برتن
شماره : 02122183159 آدرس : ولنجک، انتهای خیابان یمن، ساختمان کیمیای سعادت، پلاک 21، طبقه -1 و 2
• آموزش هنر جودو و دفاع شخصی
شماره : 02188308433 آدرس : هفت تیر، مجموعه ورزشی شهید شیرودی، سالن شهید افراسیابی
• مجموعه ورزشی شفیع پور
شماره : 02144058872 آدرس : خیابان آیت الله کاشانی، خیابان وفا آذر شمالی، مجموعه ورزشی شفیع پور

برای ثبت نام در کلاس تکواندو کلیک کنید.


فلسفه رنگ ورزش تکواندو


تا به اینجا در مورد تمامی مربی های ورزش تکواندو صحبت کردیم و متوجه شدید مربی های تکواندو در تهران و ایران چه کسانی هستند. اما بد نیست کسی که به سراغ ورزش تکواندو می رود از فلسفه رنگ کمربند های این ورزش هم اطلاعاتی داشته باشد. به طور کلی شش کمربند در ورزش مفرح و هیجانی تکواندو وجود دارد که عبارت هستند از :
• کمربند سفید : این رنگ نشان دهنده بی گناهی است به عبارتی دیگر در این مرحله فرد هیچ چیز در مورد تکواندو نمی دانند.
• کمربند زرد : نشان دهنده زمینی است که در آن گیاه جوانه می زند و در اصل تکواندو نوآموز در حال شکل گرفتن است.
• کمربند سبز : نشان دهنده این است که این گیاه جوانه زده رشد می کند یعنی فنون تکواندو در حال پیشرفت است.
• کمربند آبی : یعنی گیاه در حال رشد به درخت تبدیل شده است و فنون تکواندو در ورزشکار به حد مطلوب رسیده است.
• کمربند قرمز : نشان دهنده خط است و در این مرحله ورزشکار باید مواظب حریف خود باشد و او را دور نگه دارد.
• کمربند سیاه : درست نقطه مقابل سفید است. بنابراین نشان دهنده مهارت کامل در تکواندو است و دارنده این مهارت نسبت به تمام ترس ها و بدی ها نفوذ ناپذیر شده است.سرمربی تیم ملی تکواندو ایران


جمع بندی نهایی


در جمع بندی نهایی این مقاله ورزشی اطلاعاتی در مورد مربی های تکواندو و فلسفه رنگ کمربند های ورزش رزمی تکواندو کسب کردید. همچنین دریافتید که برای حرفه ای شدن در این رشته ورزشی حتما باید به سراغ یک مربی خوب بروید زیرا یک فرد خبره شدن در این ورزش نیازمند مربی های خبره و با تجربه می باشد. در سخن اخر این مقاله سایت آسان اسپرت امیدوار هستیم مطالب فوق مربوط به انواع مربی تکواندو در شهر تهران و ایران برایتان مفید واقع شده باشد و با نهایت بهره را از آن برده باشید.

برای خرید ساک ورزشی کلیک کنید.

کلاس تکواندو تهران

 

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *