آدرس بهترین سالن های ایروبیک + تشخیص سالن ایروبیک مناسب

کلاس ایروبیک


اگر می خواهید یک فرد افسرده، بی حوصله و کسل نباشید از همین حالا به سراغ ورزش ایروبیک بروید. شما با این ورزش اقدام به تولید هورمونی به نام اندروفین می کنید و این هورمون در شما باعث ایجاد نشاط، تمرکز ذهن و بالا رفتن خلاقیتتان می شود. ورزش ایروبیک با درگیر کردن عضلات بزرگ در حالی که سرعت و شدت تمرین ها قابل تحمل است باعث می شود نیاز بدن به اکسیژن افزایش پیدا کند و چی از این بهتر؟ این ورزش مفرح و هیجانی که برگرفته از حرکت های هوازی می باشد سیستم قلب، عروق و تنفس را همانند یک مادر تعلیم و تربیت می کند. از طرفی با تعلیم و تربیت این ارگان ها بدن با سرعت و بازدهی بالا اقدام به گرفتن اکسیژن می کند و آن را به تمامی قسمت های مختلف بدن می دهد. اگر شماهم می خواهید در میانسالی به انواع بیماری ها دچار نشوید و از دیگر فواید این ورزش نیز بهره مند شوید کافیست سری به سالن های ایروبیک بزنید. نمی دانید بهترین سالن های ایروبیک یا رزرو و اجاره سالن ایروبیک در چه مناطقی از تهران هستند؟ کافیست در ادامه ما را دنبال کنید.

ایروبیک چیست؟


آیا می دانید ایروبیک چیست؟ ایروبیک یک ورزش بدنی با ترکیبی از تمرین های هوازی همراه با حرکت های کششی و قدرتی می باشد که هدف این ورزش گسترش دادن آمادگی جسمانی در فرد می باشد. حرکت های این ورزش هیجانی و مفرح چه در خانه باشید و چه در باشگاه با نواخت و ضرب موسیقی می باشد. همچنین در تعریف ورزش ایروبیک می توانیم بگوییم هر فعالیتی که نیاز بدن به استفاده از اکسیژن را افزایش می دهد ایروبیک نام دارد.
همچنین باید به این نکته در حین حرکات ایروبیک توجه کنید که این ورزش برای اجرای حرکاتش به تمرکز ذهنی بالایی نیاز دارد از این رو باید روی تمرکز ذهنی خود ابتدا کار کنید. از طرفی دیگر ایروبیک باعث رشد ذهنی و توسعه خلاقیت در فرد نیز می شود. امروزه این ورزش پرتحرک در تمام دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است و بسیاری از افراد برای تمرین حرکات آن به سالن های ایروبیک موجود در محلشان مراجعه می کنند.

لیست سالن ایروبیک


انواع ورزش‌های ایروبیک


ورزش ایروبیک گروه های مختلفی از ورزش ها را درون خود جای داده است از این رو شما باید با توجه به علاقه و شرایط جسمانی تان اقدام به انتخاب یکی از گروه های ورزش ایروبیک کنید. پیاد‌ه ‌روی،‌ دویدن،‌ شنا کردن، دوچرخه ‌سواری، ‌قایقرانی،‌ اسكی و حركات هوازی موزون از جمله گزینه ‌های در اختیار شما برای انتخاب و فعالیت در این حیطه ورزشی می باشد. همچنین شما باید در ابتدای کار سختی و دشواری تمرینات خود را تنظیم كنید تا در درازمدت دچار مشکلی نشوید. پس از انتخاب گروه مورد علاقه تان می توانید در بهترین سالن های ایروبیک همراه دوستان و آشنایانتان مشغول فعالیت شوید.


ایروبیک پیشرفته چیست؟


ایروبیک پیشرفته نیز یکی از زیر گروه های ورزش ایروبیک می باشد. هالتر، وزنه، دمبل، چوب كش، سیم‌ كش جزو فعالیت های قدرتی و غیرهوازی محسوب می ‌شوند كه جز لاینفک از تمرینات روزمره ایروبیک هستند که به آن ایروبیک پیشرفته می گویند. حتی بسیاری از پزشکان تاکید کرده اند که اگر می خواهید در میانسالی و کهنسالی خود به انواع بیماری ها و پوکی استخوان دچار نشوید ایروبیک گزینه مناسبی است.
از نظر پزشکان این ورزش با جلوگیری کردن از پوکی استخوان شروع به کلسیم سازی می کند و در افزایش توان و استقامت تمامی عضلات نیز موثر است. از طرفی دیگر این ورزش نقش مهمی در ایجاد اعتماد به نفس و رضایت مندی از جسم دارد و علاوه بر كاهش خطر پوكی استخوان باعث بهبود هماهنگی بدن می ‌شود. از این رو روزانه با یک ساعت یا نیم ساعت کار کردن در سالن های ایروبیک می توانید سلامت جسمی خود را برای یک عمر تضمین کنید.

اجاره سالن ایروبیک


ایروبیک و تناسب اندام


از آنجایی که تمامی حرکات ایروبیک و سایر گروه های آن از سوخت چربی هایتان استفاده می کنند با انجام تمرینات آن چربی‌ های اضافی بدن به عنوان سوخت یا انرژی مصرف شده و در نتیجه وزن اضافی بدن کاهش می ‌یابد. با ادامه چنین حرکاتی به تدریج قلب و سیستم عروقی و تنفسی در مقابل فعالیت‌ های حرکتی از کارایی بالاتری برخوردار می ‌شوند. اگر هدف اصلی شما از رفتن به سمت ورزش ایروبیک از دست دادن چربی و وزن اضافی می باشد روزانه باید یک ساعت در سالن های ایروبیک فعالیت کنید.
در حقیقت روزانه یک ساعت تمرین در سالن های ایروبیک می ‌تواند تاثیر بسیاری بر روی اندام شما داشته باشد و شما را به وزن مطلوبتان در زمانی کم برساند. در مجموع آنچه در انجام این تمرینات حائز اهمیت است افزایش مدت زمان انجام حرکات، استمرار، تکرار و بالا بردن میزان دشواری تمرینات می ‌باشد. مخصوصا اگر در شرایط جسمانی مناسبی نیستید، وزن اضافی دارید، سالخورده‌ اید و یا در دوران بهبودی از مصدومیت و سپری کردن دوران نقاهت هستید انجام تمرینات ایروبیک در سالن های ایروبیک دارای کفپوش سالن ایروبیک برایتان بسیار مفید خواهد بود.


بهترین سالن های ایروبیک


اگر به دنبال بهترین سالن های ایروبیک یا اجاره سالن ایروبیک در مناطق مختلف شهر تهران هستید دیگر لازم نیست سایت های اینترنتی گوگل را برای پیدا کردن بهترین سالن های ایروبیک زیر و رو کنید. زیرا ما در ادامه بهترین سالن های ایروبیک تهران را برای شما مطرح کرده ایم. بهترین سالن های ایروبیک تهران عبارت است از :
• سالن های ایروبیک – 12 بهمن جماران
شماره : 02122285143
آدرس : باهنر (نیاوران)، خیابان یاسر، کوچه سوده
• سالن های ایروبیک – 22 بهمن
شماره : 02122971840
آدرس : بزرگراه ارتش، بلوار ستاد مشترک، شهرک فلاحی بدنسازی
• سالن های ایروبیک – شکوه قیطریه
شماره : 02122690408
آدرس : ٣٥متري قيطريه، خیابان خراساني، پلاک ١٣
• سالن های ایروبیک – اطلس
شماره : 02122800989
آدرس : باهنر (نیاوران)، بعد از خیابان بازدار (کامرانیه)، نرسیده به مجتمع اداری نارون، پلاک 96
• سالن های ایروبیک – اوتانا
شماره : 09128124071
آدرس : پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان درودیان، کوچه نظرآهاری، پلاک 34
• سالن های ایروبیک – اکسیژن الهیه
شماره : 02122345677
آدرس : الهیه، خیابان شریفی منش، بن بست آذر، نرسیده به بیمارستان اختر، پلاک 10

سالن ایروبیک بانوان – مجموعه سلامتی بانوان ویوا


مجموعه ورزشی ویوا یک باشگاه ورزشی معمولی نیست بلکه یک کلوب سلامتی ویژه‌ ی بانوان است. سالن ورزشی ویوا با سابقه شش ساله دارای امکانات بی شماره مانند کفپوش سالن ایروبیک، بوفه و … می باشد که فقط باید خودتان آن ها را مشاهده کنید. این کلوپ ورزشی بانوان برای افرادی می باشد که بیشتر از هر چیزی ابتدا به سلامت جسمی خود اهمیت می دهند و دوست دارند از هر چیز بهترین ها را داشته باشند.
رشته های ورزشی مجموعه سلامتی ویوا شامل : بدنسازی، یوگا، ایروبیک، پیلاتس، اسپینینگ، بادی پمپ، کراس فیت ، سایکلینگ+ابز، ابز ترینینگ، فانکشنال
آدرس باشگاه ویوا : شهرک غرب، ایران زمین، فاز ۱، نبش کوچه گلستان جنوبی، پلاک ۲
تلفن : ۸۸۰۸۲۲۵۵- ۸۸۰۹۰۵۵۷ – ۸۸۰۷۶۰۵
ساعات کار سالن ایروبیک بانوان ویوا : شنبه تا چهارشنبه ۸ صبح تا ۹ شب

سالن ایروبیک تهران

سالن ایروبیک بانوان – باشگاه ورزشی تیتان


مجموعه ورزشی تیتان با مساحت ۶۰۰ متر برای بانوان به همراه ۶۰ پارکینگ اختصاصی با بهترین امکانات مانند دستگاه های پیشرفته، مربیان حرفه ای، بوفه مجزا، اتاق ماساژ و کلاس های گروهی همراه با مجهزترین وسایل و بهترین مربیان آماده ارائه انواع خدمات مانند سالن های ایروبیک با بهترین کفپوش سالن ایروبیک می باشد.
رشته های ورزشی باشگاه ورزشی تیتان شامل : بدنسازی عمومی، بدنسازی خصوصی، زومبا، یوگا ، Fat burning، پیلاتس، باراسل، Abs training ، TR
آدرس : جردن، سئول، شهرک غرب، شیخ بهایی
تلفن : ۱۰ ۸۸۰۹۰۲۶۶-۸۸۰۸۳۷۲۶

خرید لباس ورزشی زنانه را در فروشگاه ورزشی آسان اسپرت انجام دهید.

بهترین سالن ایروبیک تهران


آیا به دنبال بهترین سالن ایروبیک تهران هستید؟ آیا می خواهید یک سالن ایروبیک بانوان در منطقه دو تهران پیدا کنید؟ ما به شما مجموعه ورزشی پالادیوم را معرفی می کنیم. کلوپ ورزشی پالادیوم دارای یکی از بهترین سالن ایروبیک تهران می باشد. این کلوپ ورزشی در دو شیفت زنانه و مردانه فعالیت می کند پس از بابت پیدا کردن سالن ایروبیک بانوان خیالتان راحت باشد. سالن ایروبیک تهران پالادیوم جزو مجهزترین و لوکس ترین مجموعه های ورزشی تهران می باشد که با یک بار رفتن به سالن ایروبیک تهران پالادیوم حیرت زده می شوید.
ساعت کار بانوان در این مجموعه روزهای شنبه تا پنج شنبه : ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر
رشته های ورزشی کلوپ ورزشی پالادیوم : پیلاتس، تی آر اکس، بدنسازی، اسپینینگ، زومبا، بادی پامپ، تای چی، سی ایکس، یوگا و…

امکانات کلوپ ورزشی پالادیوم :
سالن بدنسازی، سالن اسپینینگ، سالن ورزش های گروهی، استخر، سونای خشک و بخار، سالن ماساژ، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، بوفه و کافی شاپ، مشاوره پزشکی و سلامت و…
آدرس : زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، میدان الف، مرکز خرید پالادیوم، طبقه ششم

سالن بدنسازی و ایروبیک

بهترین سالن ورزشی ایروبیک

باشگاه ورزشی پاد نیز یکی از بهترین باشگاه های ورزشی تهران می باشد که علاوه بر داشتن شیفت زنانه و مردانه دارای سالن ورزشی ایروبیک به صورت اختصاصی می باشد. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین سالن ورزشی ایروبیک هستید ما باشگاه ورزشی پاد را به شما توصیه می کنیم. نوبت کار بانوان در سالن ورزشی ایروبیک این باشگاه از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۸ صبح تا ۳ بعد از ظهر می باشد و با خیال راحتی می توانید در سالن ورزشی ایروبیک این باشگاه ورزش کنید.
رشته های ورزشی باشگاه پاد : بدنسازی، اسپینینگ، کیک بوکسینگ، تای بوکسینگ، صخره نوردی، کیک بوکسینگ گراپلینگ، بادی پامپ، تی آر ایکس، آمادگی جسمانی، کراس فیت، فیتنس و…
امکانات باشگاه ورزشی پاد :
سالن بدنسازی، سالن اسپینینگ، سالن ورزش های گروهی، دیوار صخره نوردی، بوفه و کافی شاپ، سالن ماساژ، مشاوره پزشکی، ورزشی و تغذیه، اتاق تمرینات خصوصی و…
آدرس : نیاوران، خیابان عمار، نرسیده به سه راه یاسر، کوچه مهر، پارک مهر

آموزش ایروبیک و ایروبیک چیست را در وبلاگ ورزشی آسان اسپرت مطالعه بفرمایید.

مجموعه ورزشی انقلاب دارای ورزش ایروبیک

مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب یا باشگاه انقلاب در سال ۱۳۳۷ راه اندازی شده و یکی از قدیمی ترین مجموعه های ورزشی در شهر تهران می باشد. دسترسی سریع و آسان از طریق راه های مختلف به این مجموعه ورزشی و سالن های ایروبیک باعث شده این باشگاه محبوبیت زیادی در پایتخت داشته باشد. برای مثال رب جنوبی این مجموعه به اتوبان نیایش، از سمت شرق در کنار بوستان ملت، درب غربی آن در خیابان سئول و درب شمالی آن در خیابان نمایشگاه بین‌المللی تهران است.
مجموعه ورزشی انقلاب با گستردگی نزدیک به یک میلیون متر مربع که بیش از نیمی از آن فضای سبز است و نیمی دیگر فضاهای گوناگون سرپوشیده و روباز ورزشی، از مهم ‌ترین و بهترین ورزشگاه ‌های موجود در ایران شناخته شده است. همچنین این مجموعه ورزشی دارای جاده ای به نام جاده تندرستی می باشد که زمین‌ های گلف را نیز در بر می‌ گیرد. بدنسازی، فوتبال، اسکواش، بولینگ، بیلیارد، بسکتبال، اسکیت، تیر اندازی، پینگ پونگ، رزمی، والیبال، گلف، ژیمناستیک از جمله رشته های ورزشی موجود در این باشگاه می باشد.

سالن بدنسازی و ایروبیک


سالن بدنسازی و ایروبیک – ایزد فردوس
شماره : 02166016402
آدرس : خیابان طوس، کوچه ایرانخواه، پلاک 116
• سالن بدنسازی و ایروبیک – برادارن ناصری
شماره : 02166835180
آدرس : بریانک، خیابان نوری، تقاطع خیابان رنجبر
• سالن بدنسازی و ایروبیک – پانکریشن
شماره : 02155749785
آدرس : بزرگراه نواب، پایین تر از خیابان کمیل، کوچه اکبریان، پلاک 14
• سالن بدنسازی و ایروبیک – تختی
شماره : 02166898701
آدرس : خیابان آذربایجان، بین خیابان قصر الدشت و کارون، پلاک 1030
• سالن های ایروبیک – جاوید
شماره : 02166896949
آدرس : جیحون، پایین تر از خیابان مرتضوی، پلاک 110
• سالن های ایروبیک – آرال
شماره : 09121373829
آدرس : خیابان کارگر جنوبی، پایین تراز م رازی، پلاک 76
• سالن بدنسازی و ایروبیک – خوش زبان
شماره : 02166403566
آدرس : کارگر جنوبی، بالاتر از میدان پاستور، خیابان آذربایجان شرقی، بن بست خوش زبان
• سالن های ایروبیک – سعدیان
شماره : 02155389604
آدرس : خیابان ولیعصر، ضلع جنوبی منیریه، کوچه وستاهل

فیلم ایروبیک در خانه را مشاهده نمایید.

سالن ورزشی ایروبیک

لیست سالن ایروبیک


• لیست سالن ایروبیک – آزادیان
شماره : 02188373941
آدرس شهرک قدس (غرب)، خیابان ایران زمین، خیابان گلستان جنوبی، نبش کوچه ۱، پلاک 12
امکان اجاره سالن ایروبیک
• لیست سالن ایروبیک – الوند نوین
شماره : 09121354022
آدرس : مرزداران، خیابان ابراهیمی، نبش الوند شانزدهم، پلاک ۲۹
امکان اجاره سالن ایروبیک
• لیست سالن ایروبیک – اکسیر جوان
شماره : 09121042698
آدرس : فلکه اول صادقیه (آریاشهر)، بلوار گلاب، جنب مسکن کاج، پلاک 24
امکان اجاره سالن ایروبیک
• لیست سالن ایروبیک – آرتین
شماره : 09375538359
آدرس : میرداماد غربی، بین ولیعصر و جردن، جنب نمایشگاه اتومبیل درویش، باشگاه ورزشی بانوان آرتین
• لیست سالن ایروبیک – آریامن
شماره : 02188034204
آدرس : شیخ بهایی شمالی، نبش خیابان شهانقی، پلاک 66
• لیست سالن ایروبیک – ایثار
شماره : 09121173398
آدرس : بزرگراه نیایش، روبروی مجموعه ورزشی انقلاب، مجتمع فجر، بازار سوم، روبروی مسجد

نتیجه گیری


در جمع بندی نهایی این مقاله نگاهی به ورزش ایروبیک انداختیم و متوجه شدید که ورزش ایروبیک چیست. همچنین با بهترین سالن های ایروبیک آشنا شدید و دیگر لازم نیست برای پیدا کردن سالن های ایروبیک سایت های اینترنتی را زیر و رو کنید. در سخن اخیر این مقاله امیدوار هستیم مطالب فوق برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن اوقات خوشی را برای خود و دوستانتان رقم بزنید.

ثبت نام در انواع کلاس های ورزشی از طریق سایت آسان اسپرت امکان پذیر است.

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *