فیلم ایروبیک در خانه + 18 حرکت ایروبیک موثر

کلاس ایروبیک


خیلی از افراد به دلیل مشغله های فراوان مانند کار و دانشگاه یا حتی کمبود وقت توانایی رفتن به باشگاه را ندارند و از این رو ورزش را از زندگی خود حذف کرده اند. باید به این افراد گفت که اگر می خواهند در کهنسالی از درد های مفصلی و سایر بیماری ها رنج نبرند باید ورزش در خانه را شروع کنند. یکی از بهترین و به روز ترین ورزش ها که در خانه نیز می توانید آن را انجام دهید ایروبیک در خانه می باشد. ایروبیک امروزه به یکی از بهترین ورزش های هوازی برای لاغری و تناسب اندام تبدیل شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به موضوع اصلی ایروبیک در منزل بپردازیم.


ورزش در خانه


با ورزش در خانه دیگر نیازی به تحمل ترافیک های سنگین و حتی صرف هزینه های زیاد برای باشگاه نیست و با ایروبیک راحتی می توانید ورزش کنید و از تناسب اندام خود لذت ببرید. زیرا با ایروبیک در منزل بدون کوچک ترین تجهیزاتی می توانید انواع تمرینات قلبی و عروقی را به راحتی انجام دهید. ایروبیک امروزه به یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین ورزش های در خانه تبدیل شده است.
با ایروبیک در عرض چند ماه می توانید چربی های خود را بسوزانید و از اندام زیبای خود نهایت لذت را ببرید. برای شروع ایروبیک ابتدا باید به مدت 5 الی 10 دقیقه بدن خود را با حرکات نرمشی و کششی گرم کنید تا با انجام تمرینات ایرروبیک بدن درد به سراغتان نیاید.ایروبیک در خانه و سلامتی


ایروبیک در منزل چیست؟


ورزش ایروبیک به طور کلی با تمرینات هوازی به صورت دسته جمعی با حرکات موزون یا رقص مانند انجام می شود. ایروبیک یکی از ورزش هایی می باشد که در خانه نیز می توانید به صورت انفرادی ان را انجام دهید. این ورزش روی بهبود عملکرد قلب و سیستم تنفسی انسان تمرکز می کند و با بالا بردن سوخت و ساز بدن به کاهش وزن فرد کمک می کند.
حرکات ایروبیک همواره با موسیقی انجام می شود به همین دلیل فردی که مشغول این ورزش می باشد از تمرکز ذهنی بالایی برخوردار است. همچنین این ورزش در خانم های جوان بیشتر از اقایان طرفدار دارد. ایروبیک در خانه علاوه بر چربی سوزی در حجیم شدن عضلات نیز به شما کمک می کند فقط کافیست حرکات این ورزش هیجانی را به طور کامل بلد باشید.ایروبیک در خانه مبتدی


ورزش ایروبیک در خانه


ورزش ایروبیک در خانه طی سه مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول این ورزش هیجانی شما 5 الی 10 دقیقه تنها با حرکات کششی و نرمشی شروع به گرم کردن اندام های مختلف بدن خود می کنید تا ضربان قلب شما در ورزش ایروبیک در خانه به 50 یا 60 درصد برسد.
پس از گرم کردن ورزش ایروبیک در خانه برای مرحله دوم به مدت 20 دقیقه حرکات این ورزش را با قدرت بالا انجام می دهید تا ضربان قلب شما به 75 یا 80 درصد برسد. در مرحله سوم نیز 5 الی 10 دقیقه شروع به انجام تمرینات مختلفی برای سرد کردن اندام های بدن خود می کنید.

برای ثبت نام در کلاس آنلاین ایروبیک و مشاهده اطلاعات سالن ایروبیک تهران به سایت آسان اسپرت مراجعه کنید.


ایروبیک در خانه برای تازه کارها


ایروبیک در خانه برای تازه کارها در چند ماه اول باید روزانه و به طور مداوم باشد. در حقیقت ایروبیک در خانه برای تازه کارها و حفظ سطح آمادگی آن ها روزانه و در ساعات مشخصی انجام شود. زمان ایروبیک در خانه به طور کلی نیم ساعت می باشد اما زمان ایروبیک در خانه برای تازه کارها حتی 10 دقیقه هم می تواند باشد و با این جلسات کوتاه نیز می توانید به تناسب اندام و استقامت بالا برسید.
تازه کار های ایروبیک نباید مدت زیادی بی تحرک باشند و ساعت های طولانی یک جا بنشینند. ایروبیک در خانه برای تازه کار ها بدین صورت است که علاوه بر انجام تمرینات در مدت زمان تایین شده باید عادت هایی که باعث کم تحرکی یا بی تحرکی شما نیز می شوند را از خود دور کنید. برای از بین بردن این عادات می توانید در زمان های خالی خود به جای نشستن پای تلویزیون به پیاده روی بروید.آموزش ایروبیک در خانه

ایروبیک در خانه پیشرفته


آیا می دانید ایروبیک در خانه پیشرفته چیست و چگونه انجام می شود؟ ایروبیک در خانه پیشرفته همان ایروبیک معمولی می باشد با این تفاوت که تا حدودی شبیه پیلاتس می باشد. به عبارتی دیگر شما در ایروبیک خانه پیشرفته علاوه بر انجام تمرینات هوازی از دستگاه ها نیز باید استفاده کنید.
ایروبیک در خانه پیشرفته به دستگاه هایی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت و سایر دستگاه های بدن سازی نیاز دارد اما در خانه که امکان فراهم کردن این دستگاه ها وجود ندارد و از طرف دیگر نیز به دلیل مشغله هایتان نمی توانید به باشگاه بروید می توانید تمرینات هوازی خود را با دمبل انجام دهید.

خرید توپ بدنسازی را می توانید از فروشگاه ورزشی آسان اسپرت انجام دهید.

آموزش ایروبیک در خانه


اگر شما هم عاشق این ورزش هستید و می خواهید بدانید حرکات ایروبیک در خانه چیست کافیست ما را دنبال کنید. آموزش ایروبیک در خانه آنقدر آسان می باشد که به ذهنتان هم خطور نخواهد کرد. در ادامه به حرکات اصلی ایروبیک که پایه همه حرکات ایروبیک در خانه رقص می باشد پرداخته ایم. آموزش ایروبیک در خانه به همراه حرکات آن عبارتند از :
• درازنشست
• شنا سوئدی
• کرانچ
• پلانک
• درجا قدم زدن
• خم شدن و تلمبه زدن با دست
• چرخش باسن
• کیک بک
• دوچرخه ایستاده
• لگد زدن از پشت
• کشیدن دست به بالای سر
• بالا آوردن پا

مزایای ایروبیک چیست ؟


این ورزش با تمرکز خود بر روی عملکرد ریه ها و قلب شما باعث تقویت هر چه بیشتر این دو عضو مهم در بدن شما می شود. علاوه بر این موارد ورزش ایروبیک باعث کاهش چربی خون و پیشگیری از سرما خوردگی نیز می‌شود. در ادامه برخی از مهم ترین مزایای ایروبیک را برای شما مطرح کرده ایم :
• بهبود جریان خون
• اکسیژن رسانی بهتر به بدن
• افزایش انرژی
• کمک به کاهش ریسک ابتلا به بیماری دیابت
• کاهش چربی های بدن
• افزایش میزان تحمل و استقامت بدن
• بهبود کیفیت خواب
• کمک به کاهش استرس، اضطراب و حتی افسردگی

ایروبیک در خانه بانوان

جمع بندی نهایی


در جمع بندی نهایی این مقاله به طور کلی با ورزش ایروبیک و انواع حرکات آن آشنا شدید. همچنین در این مقاله دریافتید که با مشغله های فراوان هم می شود در خانه ورزش کرد و دارای تناسب اندام بود. در اخر امیدوار هستیم مطالب فوق برای شما مفید واقع شده باشد و نهایت لذت را از آن برده باشید.برای مطالعه مطالب آموزش ایروبیک روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

وبلاگ آسان اسپرت | سایت آسان اسپرت

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *