دانلود ورزش در خانه + 50 فیلم

امروزه با حضور مهمان ناخوانده ای به نام کرونا تمامی باشگاه های ورزشی، مراکز تفریحی و حتی ادارات بسته شده اند و در این شرایط افرادی که عاشق ورزش کردن می باشند در هوا معلق مانده اند. از طرفی دیگر در این شرایط باید از روحیه و سلامتی جسمانی بالایی برخوردار باشید به همین علت ما ورزش کردن در خانه را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر یک فرد از تحرک کافی، پیروری از رژیم غذایی، روحیه بالا و سلامت جسمانی برخوردار باشد هیچوقت مریض نمی شود و در کهنسالی نیز به انواع درد های مفصلی دچار نخواهد شد. همچنین ورزش کردن و تحرک داشتن باعث ترشح هورمون‌ های مفیدی در بدن می ‌شود که این هورمون های مفید سلامت بدن و آمادگی سیستم ایمنی را بیشتر می کند. در ادامه این مقاله سایت آسان اسپرت با دانلود ورزش در خانه می توانید انواع فیلم ورزش در منزل برای لاغری را مشاهده کنید و به تناسب اندام برسید.

دانلود ورزش در خانه

دانلود ورزش در خانه


قبل از پرداختن به موضوع اصلی یعنی دانلود ورزش در خانه با موزیک ابتدا باید بدانید که ورزش و موزیک همانند دو یار جدا نشدنی می باشند. همه ی ما شاهد پخش موسیقی در تمامی باشگاه های ورزشی بوده ایم اما علت پخش موسیقی در باشگاه چیست؟ وقتی در یک باشگاه موسیقی شاد و ریتم دار گذاشته می شود باعث می شود ورزشکار با روحیه بالایی شروع به ورزش کند در نتیجه از ورزش خود نهایت لذت را می برد. اما امروزه با تعطیلی باشگاه ها مجبور به ماندن در خانه هستید و از باشگاه خبری نیست.

دانلود فیلم ورزش در منزل


دانلود ورزش در خانه با موزیک


از آنجایی که باشگاه ها امروزه تعطیل هستند دانلود ورزش در خانه با موزیک بهترین گزینه برای شما می باشد زیرا دانلود ورزش در خانه با موزیک بسیار راحت می باشد و در خانه می توانید انواع حرکات ورزشی را همراه با موزیک انجام دهید. آهنگ قرص قمر ۲ بهنام بانی، آهنگ پایتم من آصف آریا، آهنگ دکتر از ساسی بهترین آهنگ های ورزشی می باشد که تحرکات لازم را در شما به وجود می آورد. همچنین باید بدانید که رقص نیز یک ورزش می باشد و علاوه بر رقصیدن با این آهنگ ها می توانید انواع حرکات هوازی را انجام دهید.

تمرینات ورزش در خانه


فیلم ورزش در خانه


داشتن شکمی بزرگ همراه با پهلو یکی از بزرگترین مشکلاتی می باشد که امروزه نه تنها خانم ها بلکه آقایان هم درگیر آن شده اند و همواره از طریق راه های مختلف به دنبال آب کردن چربی های شکم خود هستند. بهترین و مناسب ترین راه برای لاغری ورزش کردن می باشد زیرا ورزش بهترین و موثر ترین راه برای تناسب اندام می باشد.
از طرفی دیگر ورزش کردن در خانه هیچ هزینه ای ندارد و به راحتی می توانید در هر جای خانه خود شروع به ورزش کردن کنید اما در ابتدا بدون فیلم ورزش در خانه این کار امکان پذیر نیست. در ابتدا برای یاد گرفتن حرکات ورزشی باید فیلم ورزش در خانه را دانلود کرده و پس از یادگیری کامل فیلم را کنار گذاشته و می توانید خودتان حرکات ورزشی را انجام دهید.

ثبت نام در کلاس فیتنس و کلاس آنلاین فیتنس و اجاره سالن TRX را از طریق سایت آسان اسپرت انجام دهید.

ورزش در خانه


فیلم ورزش در منزل برای لاغری


همان طور که تا به اینجا گفته شد ورزش کردن بهترین گزینه برای داشتن اندامی متناسب می باشد و پیروری از سایر راه ها ممکن است سرانجام نداشته باشد در حالی که ورزش اینگونه نیست و با انجام مداوم به نتیجه خوبی خواهید رسید. اگر مبتدی هستید و تا به حال انواع حرکات ورزشی را امتحان نکرده اید با فیلم ورزش در منزل برای لاغری می توانید انواع حرکات هوازی را فرا بگیرید.
با فیلم ورزش در منزل برای لاغری می توانید صدها حرکت را مشاهده کنید. همچنین مطابق سلیقه خود می توانید چند حرکت را انتخاب کرده و همانند فیلم شروع به انجام حرکات کنید. ورزش های زیادی در خانه برای لاغری وجود دارد اما در ادامه مهم ترین آن ها را برای شما مطرح کرده ایم که با دانلود ورزش در خانه می توانید به طور کامل آن ها را فرا بگیرید.
• کرانچ
• شنا سوئدی
• پل
• درازکش پهلو
• لانچ
• بارفیکس

خرید لباس ورزشی را در فروشگاه ورزشی آسان اسپرت انجام دهید.

دانلود فیلم ورزش برای لاغری شکم و پهلو در خانه


همیشه سخت ترین و پر دردسر ترین مرحله لاغر شدن آب کردن چربی های شکم و پهلو می باشد حتی وقتی لباس می پوشیم ابتدا شکم و پهلو ظاهر لباس را خراب می کنند. علاوه بر این وقتی در یک جمع صحبت دانلود فیلم ورزش برای لاغری شکم و پهلو در خانه می شود همگی در ابتدا فکر می کنند چربی های شکم فقط در همان جلو هستند در حالی که در شکم عضلات زیادی به یکدیگر متصل شده اند. عضلات شکم از بالای کمر تا پایین باسن و جلوی ران ها ادامه دارد و تنها با دانلود فیلم ورزش برای لاغری شکم و پهلو در خانه می توانید اقدام به آب کردن چربی های شکم و پهلو خود کنید.دانلود فیلم ورزش در خانه برای لاغری با آهنگ از طریق آپارات نیز ممکن است.سایت های ایرانی دیگری نیز وجود دارند که امکان دانلود ویدیو های با کیفیت ورزشی مناسب برای ورزش در خانه را فراهم کرده اند.

اطلاعات سالن فوتسال مشهد و آکادمی فوتبال را در سامانه ورزشی آسان اسپرت ببینید.


فیلم ورزش در خانه برای لاغری شکم


در ادامه چند مورد از مهم ترین ورزش هایی که برای لاغری شکم بسیار مفید می باشند را مطرح کرده ایم. حتی برای یادگیری بهتر این حرکات می توانید فیلم ورزش در خانه برای لاغری شکم را دانلود کرده و در خانه شروع به ورزش کردن کنید. مهم ترین حرکات لاغری شکم عبارت است از :
• کرانچ چرخشی ورزشی مناسب برای لاغری : این ورزش تا حدودی شبیه درازنشست می باشد اما از نوع پیشرفته تر آن که با دانلود فیلم ورزش در خانه برای لاغری ایرانی می توانید نحوه انجام ان را به طور کامل فرا بگیرید.
• حالت قایق ورزشی درخانه برای لاغری با آهنگ : در این ورزش باید روی زمین بنشینید و پاهای خود را روی زمین بگذارید و زانو ها را خم کرده و دست هایتان را زیر آن قرار دهید. برای یادیگری کامل این حرکت ورزشی می توانید فیلم ورزش در خانه برای لاغری ایرانی را دانلود کنید.

لینک دانلود فیلم ورزش در خانه

فیلم ورزش در خانه


جمع بندی نهایی


در جمع بندی نهایی این مقاله وبلاگ ورزشی به طور کلی با چند حرکت ورزشی در خانه آشنا شدید و برای یادیگری بیشتر و رسیدن به تناسب اندام ایده آل خود می توانید اقدام به دانلود ورزش در خانه کنید. با دانلود ورزش در خانه می توانید انواع حرکت ورزشی برای رهایی از چربی های شکم و پهلو همچنین عضله دار کردن بازوهایتان را در چند دقیقه فرا بگیرید. در پایان امیدوار هستیم مطالب فوق برای شما مفید واقع شده باشد و نهایت بهره را از آن برده باشید.

برای ثبت نام در کلاس آنلاین یوگا و کلاس آنلاین زومبا کلیک کنید.

لینک دانلود فیلم تمرینات ورزش در خانه

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *