لیست بهترین مربی های فوتسال ایران [2020]

کلاس فوتسال

آیا به دنبال یک ورزش هیجانی و مفرح می گردید؟ ما ورزش فوتسال را به شما پیشنهاد می کنیم. فوتسال یک ورزش همراه با توپ می باشد که شباهت های زیادی با ورزش فوتبال دارد. این ورزش هیجانی و تیمی در محوطه های کوچکی انجام می شود که به علت فضای کم بازیکنان دارای تحرک های زیادی می باشند. این ورزش تیمی به علت تحرک زیاد گویی فوتبال سرعتی می باشد که با پیش نیازهای اختصاصی از جمله تکنیک های پایه، تاکتیک‌ ها و چرخش ها انجام می شود. پیش نیازهای نام برده شده زیر مجموعه سیستم بازی فوتسال هستند. از طرفی دیگر انواع سیستم های دفاعی فوتسال که یا براساس سیستم حمله حریف اتخاذ می ‌شود و یا سیستم دفاعی واحدی برای مقابله با انواع سیستم حمله اتخاذ می‌ گردند که همگی مبتنی بر دفاع از فضا هستند. از همه چیز که بگذریم از بهترین مربی های فوتسال نمی توانیم بگذریم چون در حرفه ای شدن شما بسیار تاثیر گذار هستند. اگر به دنبال بهترین مربی های فوتسال هستید کافیست در ادامه ما را دنبال کنید.

 

اولین رقابت بین المللی فوتسال


آیا می دانید اولین رقابت های بین المللی این ورزش در جهان چه سالی برگزار شد؟ اولین رقابت های این ورزش هیجانی در تمام دنیا در سال 1365 برگزار شد زمانی که شهر پاراگوئه اولین جام فوتسال امریکای جنوبی را به دست آورد. همچنین شش جام دیگر این بازی در امریکای جنوبی تا سال 1379 برگزار شد که برزیل در تمامی این مسابقات برنده شد. با گذشت زمان برزیل جایگاه خود را به عنوان قدرت برتر فوتسال در اولین جام آمریکایی فوتسال تا سال ۱۹۸۰ حفظ کرد و این جام فوتسال را بار دیگر در سال ۱۹۸۴ به دست آورد.

ورزش فوتسال

بازيکنان فوتسال


اگر به دنبال بهترین مربی های فوتسال هستید و می خواهید به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید ابتدا باید اطلاعاتی در مورد بازی فوتسال داشته باشید. در بازی فوتسال نیز بازیکنان همانند سایر رشته های ورزشی باید از یک سری قوانین خاص پیروی کنند. سوال ابتدایی تعدا بازیکنان ورزش فوتسال می باشد. بازیکنان های ورزش فوتسال نباید بیشتر از 5 و یا کمتر 5 نفر باشند که یکی از آن ها همیشه در دروازه با لباس مخصوص می ایستد. یک نکته جالب در این رشته ورزشی این می باشد که اگر به دليل اخراج تعداد بازيكنان يک تيم فوتسال به كمتر از 3 بازيكن برسد بازی فوتسال بايد تعطيل شود.

 

مدت بازی فوتسال


مورد دیگر قبل از پیدا کردن بهترین مربی های فوتسال آگاهی از مدت زمان بازی فوتسال می باشد. این بازی تیمی هیجانی دارای دو وقت بیست دقیقه ای می باشد. بازیکنان در این رشته ورزشی می توانند در بین دو نیمه پانزده دقیقه استراحت کنند. همچنین هر یک از تیم های موجود در زمین بازی می تواند از داور یک تایم اوت درخواست کند. برای ضربه پنالتی و ضربات ازاد بدون دیوار دفاعی در این بازی به اندازه ضربه های زده شده در پایان بازی وقت اضافه به بازی اضافه می شود.
همچنین اگر در پایان این بازی هیجانی هر دو تیم مساوی کرده باشند و نتیجه مشخص نشده باشد به آن ها دو وقت اضافه پنج دقیقه ای داده می شود. در بین این وقت اضافه داده شده هیچ تیمی نمی تواند درخواست تایم اوت کند و به عبارتی دیگر هیچ تایم اوتی در این زمان پنج دقیقه ای به تیم ها داده نمی شود.

تکنیک فوتبال

خطاهای فوتسال


اگر به سراغ بهترین مربی های فوتسال بروید قطعا به شما در مورد خطاهای فوتسال می گوید اما ما می خواهیم شما را کمی با خطاهای فوتسال آشنا کنیم تا پیش زمینه ای در مورد خطاهای این بازی داشته باشید. زمانی که یک بازیکن عمدی یا غیر عمدی از روی بی احتیاطی هر یک از خطاهای ذکر شده زیر را مرتکب شود یک ضربه آزاد مستقيم – يک ضربه پنالتي- به نفع تيم فوتسال مقابل گرفته می شود. این خطاها عبارت هستند از :
1 – لگد زدن
2 – پشت پا زدن
3 – پريدن روي حريف
4 – تنه شديد و خطرناک
5 – تنه از پشت به حريف
6 – تف انداختن
7 – زدن حريف
8 – گرفتن حريف
9 – هل دادن حريف
10 – با شانه به حريف حمله كردن
11 – تكل كردن
همچنین هر گونه خطايي كه به نفع تيم مهاجم و درون محوطه جريمه تيم مدافع صورت بگیرد یک ضربه آزاد از روي خط محوطه زمین فوتسال كه نزدي كترين منطقه به محل وقوع خطا درون محوطه جريمه است زده مي شود.

کلاس فوتسال

اسامی بهترین مربی های فوتسال


آیا به دنبال اسامی بهترین مربی های فوتسال هستید؟ آیا می خواهید زیر نظر بهترین مربی های فوتسال آموزش فوتسال ببینید تا به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید؟ کافیست در ادامه ما را دنبال کنید تا با اسامی بهترین مربی های فوتسال آشنا شوید. خانم عاطفه رضایی یکی از بهترین مربی های فوتسال در بین 10 مربی برتر فوتسال زنان می باشد. این فرد بازیکن سابق و مربی فوتسال ایران می باشد. این خانم که نامش جزو اسامی بهترین مربی های فوتسال می باشد توانسته است تیم سپاهان اصفهان را در لیگ برتر سال های ۸۲-۱۳۸۱ به عنوان اولین تیم تاریخ لیگ فوتبال ایران به مقام قهرمانی برساند.
یکی دیگر از بهترین مربی های فوتسال ایران اقای فرهاد کاظمی می باشد که بازیکن سابق و مربی کنونی فوتسال ایران است. از دستاورد های این مربی خبره می توان گفت که تیم سپاهان اصفهان را در لیگ برتر سال های ۸۲-۱۳۸۱ به عنوان اولین تیم غیر تهرانی تاریخ لیگ فوتبال ایران به مقام قهرمانی رساند. این مربی خبره که جزو بهترین مربی های فوتسال می باشد این تیم را به مقام قهرمانی جام حذفی در سال های ۸۳-۱۳۸۲ رساند. پس اگر به دنبال بهترین مربی های فوتسال اقایان و خانم ها هستید این دو مربی بهترین گزینه انتخابی می باشند.

زمین فوتسال

برترین مربیان فوتسال


یکی از برترین مربیان فوتسال در ایران فردی به نام سید محمد ناظم‌ الشریعه می باشد. کسانی که به دنبال برترین مربیان فوتسال هستند حتما نام این فرد را شنیده اند زیرا این فرد جزو یکی از برترین مربیان فوتسال در کشور عزیزمان می باشد. همچنین این سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در میان برترین مربیان فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز دیده شده است. براساس گزارش سایت های ورزشی اسامی 10 سرمربی برتر فوتسال جهان در سال 2019 میلادی در رده ملی اعلام شده که نام سید محمد ناظم ‌الشریعه سرمربی تیم ملی ایران هم در این فهرست دیده شده است و چی از این بهتر؟

10 مربی برتر فوتسال


آیا به دنبال اسامی 10 مربی برتر فوتسال هستید؟ آیا فکر می کنید نام بهترین مربی های فوتسال جزو 10 مربی برتر فوتسال قرار دارد؟ دیگر لازم نیست سایت های اینترنتی را برای پیدا کردن 10 مربی برتر فوتسال زیر و رو کنید چون ما در ادامه اسامی 10 مربی برتر فوتسال را برای رفاه حال هرچه بیشتر شما مطرح کرده ایم. اسامی 10 مربی برتر فوتسال عبارت هستند از:
• آلبرت کانیلاس آلوز – سرمربی تیم ملی زیر ۱۹ سال پسران اسپانیا
• کلودیا پونس شاندری – سرمربی تیم ملی بانوان اسپانیا
• فدریکو ویدال مونتالدو – سرمربی تیم ملی اسپانیا
• ژورژه گومز براز – سرمربی تیم ملی پرتغال
• مارکوس مارکینیوش خاویر آندراده (مارکینیوش) – سرمربی تیم ملی برزیل
• سید محمد ناظم ‌الشریعه – سرمربی تیم ملی ایران
• خوزه ماریا پازوس مندز – سرمربی اسپانیایی تیم ملی تایلند
• ویلسون نوبرگا سابویا – سرمربی تیم ملی بانوان برزیل
• سرگئی لینیدوویچ اسکورویچ – سرمربی تیم ملی روسیه
• رویجی سوزوکی- سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال پسران ژاپن

مربی فوتسال

اسامی بهترین های فوتسال جهان


خیلی از افراد علاوه بر دانستن نام بهترین مربی های فوتسال در ایران به دنبال اسامی بهترین های فوتسال جهان هستند. زیرا علاقه و محبوبیت این ورزش آن ها را در دانستن اسامی بهترین های فوتسال جهان ترغیب می کند. به همین دلیل ما در ادامه اسامی بهترین های فوتسال جهان را برایتان مطرح کرده ایم. اسامی بهترین های فوتسال جهان به این شرح است :
• آنا سیلوا پریرا (برزیل)
• سلیویا اوتون (اسپانیا)
• ایوانوا (روسیه)
• فرزانه توسلی (ایران)
• آماندینیا (برزیل)
• امیلیا رومرو (اسپانیا)
• آنا سوفیا (پرتغال)
• فاطمه اعتدادی (ایران)

خرید کفش فوتسال را از فروشگاه ورزشی آسان اسپرت انجام دهید.

بهترین مربی های فوتسال ایران


اگر شما هم از جست و جوی اسامی بهترین مربی های فوتسال ایران در سایت های اینترنتی خسته شده اید و به دنبال مطلبی هستید که در آن نام بهترین مربی های فوتسال ایران هم باشد باید بگوییم که به جای درستی آمده اید. زیرا ما در این مطلب نام بهترین مربی های فوتسال ایران را برای شما نام برده ایم تا با اطلاعات غلط سایر سایت های اینترنتی مواجه نشوید. لیست بهترین مربی های فوتسال ایران عبارت است از :
• جورج گومز (برزیل)
• سرجئی اسکوروویچ (روسیه)
• برونو گارسیا (اسپانیا)
• مارسیا بیکا (برزیل)
• سیدمحمد ناظم الشریعه (ایران)
• ۷ – شهرزاد مظفر(ایران)
• خسوس ولاسکو (اسپانیا)
• پائولو ریکاردو (برزیل)
• نونو سرجیو (پرتغال)
• حمید بی غم (ایران)

لیست بهترین مربی های فوتسال

فوتسال ایران

نامزد برترین مربی فوتسال بانوان


در سال 2020 سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان نامزد بهترین مربی فوتسال بانوان در رده های باشگاهی بانوان شد. برخی از سایت های ورزشی ایرانی اسامی 10 نامزد برتر مربی تیم های باشگاهی بانوان را معرفی کرده اند که نام خانم عاطفه رضایی سرمربی تیم مس رفسنجان در آن به عنوان برترین مربی فوتسال بانوان نام برده شده است. اگر می خواهید از برترین مربی فوتسال بانوان دیگر در جهان هم مطلع شوید کافیست نگاهی به لیست پایین بیندازید.
تمور الکبروف سرمربی MFK، نورمانوچکای روسیه، کریستیانه دسوزا سرمربی تابائوی برزیل، اسکردا سرمربی لئوآس برزیل، جولیو دلگادو سرمربی دپورتیوو بورلای اسپانیا، یوشیتاکا کامیکوبو سرمربی نیشینومیای ژاپن، ماسیمیلیانو نری سرمربی سیتا دی‌ فالکونارای ایتالیا، پدرو انریکس سرمربی بنفیکای پرتغال، الکساندر راتیچ سرمربی بوداستار اوکراین و آندرس سانس سرمربی اتلتیکو ناوارکارنروی اسپانیا سایر نامزد های بهترین سرمربی برتر تیم باشگاهی بانوان جهان به شمار‌ رفته اند.

ثبت نام کلاس فوتسال تهران از طریق سایت آسان اسپرت امکان پذیر است.

بهترین مربی های تاریخ فوتسال


خیلی از افراد در کنار بررسی بهترین مربی های فوتسال به دنبال بهترین مربی های تاریخ فوتسال نیز هستند. یکی از بهترین مربی های تاریخ فوتسال ایران فردی به نام وحید شمسایی می باشد که بازیکن سابق و مربی فوتسال ایران هم بوده است. این فرد که جزو بهترین مربی های تاریخ فوتسال می باشد توانسته در ۳۰ آبان ۱۳۹۳ با زدن دو گل به تیم فرش آرا مشهد تعداد گل‌های خود در رده باشگاهی را از ۴۰۰ گل بگذراند.
اقای شمسایی که از سال ۱۳۷۸ با حضور در تیم پیمان تهران تجربه حضور در لیگ فوتسال را دارد، این گل ‌ها را با پیراهن این تیم و تیم ‌های استقلال تهران، ارم کیش قم، لاتزیو ایتالیا، تام ایران خودرو، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، گیتی پسند، دبیری تبریز و تاسیسات دریایی در لیگ‌ های ایران و ایتالیا به ثمر رسانده ‌است. این فرد با زدن 392 گل بعد از فالکائو برزیلی بهترین گلزن تاریخ فوتسال ملی جهان شمرده شده است.

لیست آدرس باشگاه های فوتسال در تهران


اگر به دنبال لیست باشگاه های فوتسال در مناطق مختلف تهران هستید کافیست نگاهی به لیست زیر بیندازید. چون که لیست آدرس باشگاه های فوتسال تهران را در مطالب زیر برای شما علاقه مندان این رشته ورزشی قرار داده ایم. آدرس باشگاه های فوتسال همراه با شماره تلفن آن ها عبارت است از :
1- باشگاه ایثار
شماره : 09902870185 آدرس : چهار راه سید الشهدا، خیابان 182 غربی، کوچه شهید معینی نژاد
2- سالن اختصاصی کشوری
شماره : 05122908886 آدرس : میدان محسنی(مادر)، خیابان شاه نظری، جنب میدان کاظمی
3- مجموعه ورزشی شهدای دانشجو
شماره : 05188811641 آدرس : میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، نبش کوچه اردلان، پلاک ۱۳۰
4- مجموعه ورزشی پاس قوامین
شماره : 05144666620 آدرس : شهرک اکباتان، فاز یک، خیابان ورزش
5- شهید چمران
شماره : 05122203031 آدرس : خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران
6- باشگاه گسترش ویژن فولاد
شماره : 0513377427 آدرس : مترو شهرری، پایین تر از میدان هادی ساعی، ورزشگاه شهرسالم دو
7- باشگاه سایپا
شماره : 02144528012 آدرس : کيلومتر 5 جاده مخصوص، خيابان شيشه مينا، بلوار ولیعصر، شماره 20
8- باشگاه فوتسال شاهد تهران
شماره : 09190059905 آدرس : میدان‌آزادی، بزرگراه آیت الله سعیدی، جنب میدان فتح، ورزشگاه نیروزمینی
9- بانوان و دختران غرب تهران
شماره : 09120623855 آدرس : ضلع غربی ورزشگاه آزادی، رو به روی هتل المپیک، دانشکده تربیت بدنی دانشگاه علامه

ورزش فوتسال
جمع بندی نهایی


در جمع بندی نهایی این مقاله وبلاگ ورزشی به طور کلی با بهترین مربی های فوتسال در تهران و جهان آشنا شدید و دانستید که بهترین مربی های فوتسال در ایران و جهان چه کسانی هستند. همچنین در ابتدای این مقاله نگاهی کوتاه به مدت زمان بازی، تعداد بازیکنان بازی و … این ورزش کردیم تا بیش از پیش با این ورزش هیجانی تیمی آشنا شوید.
به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال حرفه ای شدن هستید حتما به سراغ بهترین مربی های فوتسال بروید تا زیر نظر یک مربی خبره آموزش های لازم این ورزش را ببینید و تنها به مطلب سایت های موجود در اینترنت بسنده نکنید. در سخن آخر این مقاله امیدوار هستیم مطالب فوق در مورد بهترین مربی های فوتسال برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن نهایت استفاده را کنید.

سایت آسان اسپرت

رزرو سالن فوتسال
نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *