بهترین سالن های ورزشی تهران بهمراه آدرس (2020)

آیا می دانید بهترین سالن ورزشی تهران کجاست؟ یا به دنبال بهترین باشگاه ورزشی بانوان یا آقایان می گردید؟ این بار می خواهیم شما را ابتدا با روش های شناسایی یک باشگاه خوب و درجه یک آشنا کنید و سپس با بررسی فهرست سالن های ورزشی تهران همراه دوستان و آشنایان خود از ورزش کردن لذت ببرید. زیرا بسیاری از بانوان یا آقایانی که تصمیم به ورزش کردن می کنند اطلاعاتی از بهترین سالن ورزشی های تهران ندارند به عبارتی دیگر نمی دانند نزدیک ترین سالن ورزشی به محل کار یا منزلشان کجاست. ما در این مقاله فهرست سالن های ورزشی تهران به همراه آدرس سالن های ورزشی تهران را برای علاقه مندان ورزش فراهم کرده ایم. افراد ورزشکار با مطالعه این مقاله ورزشی می توانند در عرض چند دقیقه بهترین سالن ورزشی نزدیک به محل کار یا منزلشان را پیدا کنند و از ورزش کردن نهایت لذت را کسب کنند.

سالن ورزشی تهران

اهمیت ورزش کردن


امروزه ورزش کردن نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان مطرح شده و افراد زیادی از پیر و جوان در رشته ها و زمینه های مختلف شروع به ورزش کردن کرده اند. در اصل تعدادی از این افراد به یک ورزشکار حرفه ای تبدیل شده اند و تعدادی دیگر ورزشکار های مبتدی هستند. همچنین گروهی طرفدار و علاقه مند به ورزش و دیدن برنامه ها، مسابقات و نمایش های‌ ورزشی هستند و وعده ای نیز از راه ورزش امور زندگی خویش را می گذرانند.
ورزش تنها گزینه ای است که روی جسم و روحیه فرد تاثیر های زیادی می گذارد به عبارتی دیگر ورزش سلامت جسم و روح فرد را ارتقا می دهد. حتی انجام ورزش در صبح برای افراد زیادی سخت و دشوار می باشد زیرا برای آنها بیدار شدن در صبح زود و رفتن به باشگاه بسیار سخت است. در حالی که ورزش کردن در صبح فواید بسیار زیادی برای بدن دارد و به فرد کمک می کند تا اهداف خود را در رسیدن به آمادگی جسمانی به دست آورد.


بهترین سالن ورزشی چه ویژگی هایی دارد؟


قبل از پیدا کردن بهترین سالن های ورزشی در مناطق مختلف شهر تهران ابتدا باید بدانید بهترین سالن های ورزشی چه ویژگی هایی دارد تا با بررسی امکانات و ویژگی های آن از ورزش کردن نهایت لذت را ببرید. به همین علت در ادامه به بررسی ویژگی های بهترین سالن ورزشی پرداخته ایم :
1. اولین ویژگی : اول از همه یک سالن ورزشی باید نکات بهداشتی را به بهترین نحو ممکن رعایت کند.
2. دومین ویژگی : یک باشگاه منحصر به فرد باید امکانات هواساز و تصفیه هوای مناسبی داشته باشد تا بوی عرق ورزشکاران و آلودگی ها از بین برود.
3. سومین ویژگی : از نظر ساختمانی باید باشگاهی را انتخاب کنید که در زیر زمین نباشد چون باشگاه هایی که در زیر زمین هستند هوای خوبی ندارند.
4. چهارمین ویژگی : اینکه یک باشگاه مربیان خوب و سرشناس داشته باشد تا ورزشکار بهترین نتیجه را دریافت کند.
5. پنچمین ویژگی : یک باشگاه خوب باید امکانات و وسایل ورزشی استاندارد برای رشته های مختلف ورزشی داشته باشد.
6. ششمین ویژگی : یک باشگاه خوب باید یک کافی شاپ خوب و بهداشتی داشته باشد.
7. هفتمین ویژگی : آدرس باشگاه بهتر است در حاشیه خیابان باشد تا بتوانید به راحتی رفت و آمد کنید.
8. هشتمین ویژگی : پارکینگ اختصاصی داشته باشد زیرا یکی از مشکلات موجود فعلی نبود پارکینگ در باشگاه ها است.

خرید کفش فوتسال را از فروشگاه ورزشی آسان اسپرت انجام دهید.

رزرو سالن ورزشی
باشگاه ورزشی میرداماد


بهترین سالن ورزشی وقتی بهترین می شود که دارای ویژگی های منحصر به فرد چه در بلند مدت و چه در کوتاه مدت باشد تا در آینده بهترین نتیجه را نصیب ورزشکار کند. از طرفی دیگر حین انتخاب باشگاه باید باشگاهی را انتخاب کنید که در آن جز ورزش کردن هیچ دغدغه دیگری مانند محل باشگاه، شهریه باشگاه، محیط باشگاه، ساعات کاری باشگاه، تجهیزات باشگاه، مربیان مشغول در باشگاه، خدمات اضافی در باشگاه، پاکیزگی باشگاه و کارکنان باشگاه نداشته باشید. به همین علت در ادامه لیستی از باشگاه ورزشی میرداماد برای ورزشکارانی که به دنبال تک بودن هستند تهیه کرده ایم.
• باشگاه ورزشی میرداماد راشا
تلفن : 02122925334
آدرس : میرداماد، میدان محسنی، خیابان شاه نظری، کوچه دوم، پلاک30
• باشگاه ورزشی میرداماد باربد
تلفن : 02122254119
آدرس : بلوار میرداماد، میدان محسنی، خیابان شاه نظری، کوچه دوم، پلاک4
• باشگاه ورزشی میرداماد اریکه قرن
تلفن : 02122252630
میرداماد، بعد از میدان مادر، رودبار غربی جنوبی، باشگاه اریکه، نبش کوچه کمال
• باشگاه ورزشی میرداماد آرامیس
تلفن : 02126902334
آدرس : میرداماد، خیابان امیرسهیل تبریزیان، خیابان نهم، مجموعه تندرستی آرامیس
• باشگاه ورزشی میرداماد شراگین
تلفن : 02122278255
آدرس : میرداماد، بین مدرس و نفت جنوبی، جنب ساختمان نفت پارس، پلاک 34

بهترین باشگاه ورزشی بانوان


پیدا کردن بهترین باشگاه ورزشی بانوان در مناطق مختلف شهر تهران که از امکانات و تجهیزات خوبی برخوردار باشد همواره یکی از دغدغه های خانم های علاقه مند به ورزش می باشد. مهم بودن این نکته به این دلیل می باشد که اگر امکانات و تجهیزات و یا حتی مربی مناسبی در باشگاه ورزشی بانوان وجود نداشته باشد نه تنها باعث پیشرفت نمی شود بلکه باعث ضرر رساندن به بدن و همچنین از دست دادن زمان و هزینه هم می شود. به همین علت در ادامه چند مورد از بهترین باشگاه ورزشی بانوان در مناطق مختلف تهران را برایتان مطرح کرده ایم. بهترین باشگاه ورزشی بانوان عبارت است از :
• مجموعه ورزشی ویوا
این مجموعه ورزشی مخصوص بانوان می باشد و از خدمات و امکانات این باشگاه می توان به اسپینینگ، بادی پامپ، پیلاتس، کیک بوکس، تی آر ایکس، بادی کامبت، هیپ هاپ، یوگا، بدنسازی، زومبا، بادی جم، باراوسل، بوت کمپ و باله کودک و … اشاره کرد.
• باشگاه ورزشی بانوان cn club
این باشگاه ورزشی بانوان جزو به روزترین و بهترین باشگاه های زنانه در سطح شهر تهران می باشد که از خدمات و امکانات این باشگاه می توان به بادی کامبت، سی اکس ورکس، تی آر ایکس، بادی پامپ، بادی اتک، کراس فیت، پی آر ام، بادی جم، پیلاتس، بادی بالانس، ایروبیک، بادی ریتم، باراوسل، اسپینینگ، یوگا، تایچی، پاور یوگا، ژیمناستیک و… اشاره کرد.
• باشگاه ورزشی هیرو
یکی دیگر از بهترین باشگاه های ورزشی زنانه باشگاه ورزشی هیرو می باشد که از امکانات آن می توان به تی آر اکس، ایروبیک، باراوسل، زومبا، باله، چیردنس، پیلاتس، اسپینینگ، بدنسازی و فیتنس، تی آر اکس، اریال دنس، پیور بار و .. اشاره کرد.
• باشگاه ورزشی پالادیوم
یکی از بهترین باشگاه های زنانه تهران باشگاه ورزشی پالادیوم می باشد که از امکانات آن می توان به تی آر ایکس، پیلاتس، زومبا، اسپینینگ، بادی بالانس، سی ایکس، تای چی، بادی پامپ، کشتی آزاد، بدنسازی، بادی جم، یوگا، بادی کامبت، بادی اتک و … اشاره کرد.


بهترین سالن ورزشی تهران


مجموعه ورزشی اکسیژن
بهترین سالن ورزشی تهران مجموعه منحصر به فرد اکسیژن می باشد که در سطح تهران به علت مدرن و مجهز بودن حرف اول را می زند. این مجموعه در مناطق مختلف شهر تهران مانند زعفرانیه، شریعتی و ولیعصر دارای شعبه های مختلفی برای ورزشکاران است. این باشگاه منحصر به فرد دارای امکاناتی از جمله لاغری و چاقی با ارائه برنامه غذایی اصولی، تناسب اندام، بدنسازی، باشگاه کودکان و فروشگاه، جاده تندرستی و زمین گلف می ‌باشد.
باشگاه بدنسازی سالار
یکی دیگر از بهترین سالن ورزشی تهران باشگاه بدنسازی سالار می باشد که به عنوان یکی از بهترین باشگاه‌ های ورزشی برای آقایان شمرده شده است. این باشگاه به دلیل داشتن امکانات حرفه ‌ای و تجهیزات مدرن زبان زد همه افراد حتی مربیان حرفه ای است. اگر می ‌خواهید به بهترین سالن ورزشی تهران بروید ما باشگاه بدنسازی سالار را به شما پیشنهاد می کنیم. بهترین سالن ورزشی تهران که باشگاه سالار می باشد در محدوه شریعتی تهران قرار دارد. از جمله امکانات این باشگاه می توان به آموزش پیشرفته و تکنیکال بدنسازی، سالن پذیرایی، اجرای مسابقات داخلی و کشوری اشاره کرد.

باشگاه بدنسازی

بهترین باشگاه ورزشی آقایان


پیدا کردن بهترین باشگاه ورزشی اقاین نیز همانند پیدا کردن بهترین باشگاه ورزشی بانوان همواره یک چالش بوده است. اما دیگر نگران پیدا کردن بهترین باشگاه ورزشی اقایان نباشید. ما در ادامه بهترین باشگاه ورزشی اقایان در سطح شهر تهران را برای علاقه مندان ورزش فراهم کرده ایم. بهترین باشگاه ورزشی اقایان عبارت هستند از :
• باشگاه تکنیک برتر
این باشگاه ورزشی یکی از بهترین و مناسب ترین باشگاه های موجود در غرب شهر تهران می باشد. این باشگاه، دارای سالن نرمش و یوگا، رختکن حرفه ‌ای، سالن مجهز برای بدنسازی، حمام و سالن ورزش ‌های با سرعت بالا برای لاغری سریع می‌ باشد.
• باشگاه ورزشی سالک
یکی دیگر از بهترین باشگاه های ورزشی برای آقایان باشگاه ورزشی سالک در خیابان ولیعصر تهران می باشد. این باشگاه دارای امکانات مناسبی مانند ژیمناستیک، پیلاتس، تای چی و ایروبیک است.
• باشگاه شاهین
باشگاه شاهین نیز یکی از بهترین باشگاه های شرق تهران. این باشگاه دارای امکاناتی از قبیل پیلاتس، استخر، تی آر ایکس و بدنسازی می باشد.
• باشگاه ورزشی اسپین کلاب
باشگاه ورزشی اسپین کلاب از جمله باشگاه‌ های ورزشی برتر در محدوه بزرگراه خیام تهران است. این باشگاه امکانات ویژه ای مانند بدنسازی، ژیمناستیک، اسکیت و … دارد.

لیست بهترین مربی های فوتسال

فهرست سالن های ورزشی تهران


اگر شما هم وقت گشت و گذار در سایت های اینترنتی برای پید کردن بهترین سالن ورزشی های سطح تهران را ندارید کافیست به فهرست سالن های ورزشی تهران مراجعه کنید. در حقیقت ما فهرست سالن های ورزشی تهران را برای رفاه حال ورزشکاران عزیز فراهم کرده ایم. فهرست سالن های ورزشی تهران عبارت هستند از :
• سالن شهدای طرشت
تلفن : 02166045091
رشته ها : فوتسال، بسکتبال، ورزش های سالنی
• مجموعه ورزشی نصر
تلفن : 02177533228
رشته ها : والیبال، بسکتبال، رزمی، ژیمناستیک، بدنسازی
• مجموعه ورزشی شهید چمران
تلفن : 02166817555
رشته ها : فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز، ژیمناستیک، رزمی
• مجموعه ورزشی زیتون سبز
تلفن : 02122071210
رشته ها : فوتسال، بسکتبال، بدنسازی، ژیمناستیک، رزمی
• مجموعه ورزشی یادگار امام
تلفن : 02166056390
رشته ها : فوتسال، والیبال، ایروبیک، اسکیت
• سالن توحید
تلفن : 02144243901
رشته ها : فوتسال، بسکتبال، والیبال
• مجموعه ورزشی یاس
تلفن : 02133767373
رشته ها : فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، بدنسازی، تنیس روی میز، ژیمناستیک، رزمی
• سالن طلوع
تلفن : 02144446865
رشته ها : فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، ایروبیک، بدنسازی، رزمی

آموزش فوتسال


• مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم
تلفن : 02133771334
رشته ها : فوتسال، والیبال نشسته، بسکتبال، بدنسازی

سالن فوتسال

آدرس سالن های ورزشی تهران


کسانی که به دنبال آدرس سالن های ورزشی تهران هستند و وقت کافی برای پیدا کردن بهترین سالن ورزشی ها در سطح تهران ندارند دیگر نباید نگران باشند. چون که ما در ادامه آدرس سالن های ورزشی تهران را برای ورزشکارانی که به دنبال بهترین سالن ورزشی هستند فراهم کرده ایم. آدرس سالن های ورزشی تهران عبارتند از :
• مجموعه ورزشی خرم شاد
تلفن تماس : 02144421701
آدرس : جنت آباد، خیابان شاهین شمالی، نبش 20 متری گلستان
• مجموعه ورزشی دهداری
تلفن تماس : 02155641332
آدرس : خیابان قزوین، انتهای خیابان قلعه مرغی، بعد از پارک گلزار
• سالن فوتسال همت
تلفن تماس : 02122039899
آدرس : خیابان ولیعصر، بالاتر از نیایش، روبروی پارک ملت، کوچه سعیدی، پلاک 73
• مجموعه ورزشی خوش
تلفن تماس : 02166872078
آدرس : خیابان آذربایجان غربی، تقاطع خوش، کوچه امین الهی
• مجموعه ورزشی ساعی
تلفن تماس : 02177609010
آدرس : میدان سپاهف خیابان شهید باباخانلو (سرباز سابق)، نبش کوچه ششم
• مجموعه ورزشی پوریای ولی
تلفن تماس : 02155034000
آدرس : خانی آباد نو، جنب شهرداری منطقه 19
• مجموعه ورزشی پنج آذر
تلفن تماس : 02133239601-3
آدرس : بزرگراه بسیج، روبروی بزرگراه شهید محلاتی (آهنگ)، خیابان شهید فهمیده
• مجموعه ورزشی امید
تلفن تماس : 02177362236
آدرس : قنات کوثر، شهرک امید، بوستان شرقی، اتوبان شهید بابایی

 

فواید و مزایای ورزش کردن در سالن های ورزشی


از هر چه که بگذریم از فواید و مزایای ورزش کردن نمی توانیم بگذریم. در حقیقت اگر فردی بخواهد در میانسالی و کهنسالی خود به انواع دردهای مفصلی و بیماری های مزمن دچار نشود هر چه زودتر باید ورزش کردن را شروع کند. هیچ یک از رشته های ورزشی برای بدن مضر نیستند به شرطی که به چند اصول در حین انجام ورزش توجه کنید. برای مثال باشگاهی که انتخاب می کنید باید از نظر امنیت و تجهیزات وسایل کامل باشد تا در حین انجام حرکات ورزشی یا تمرین کردن دچار آسیب نشوید. به هر حال در ادامه به چند مورد از مهم ترین فواید و مزایای ورزش کردن در سالن های ورزشی را برای ورزشکاران عزیز مطرح کرده ایم. فواید و مزایای ورزش کردن عبارت هستند از :
• مبارزه کردن با تمامی بیماری ها
• بهبود یافتن خلق و خو
• افزایش انعطاف پذیری بدن
• بهبود کم خوابی یا بی خوابی
• کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام
• شادابی و نشاط در فرد
• جوان نگه داشتن فکر
• عقب انداختن پیری
• افزایش قدرت حافظه

بهترین سالن ورزشی
جمع بندی نهایی


در جمع بندی نهایی این مقاله سایت آسان اسپرت به طور کلی با بهترین سالن ورزشی ها در سطح شهر تهران آشنا شدید و دریافتید که نزدیک ترین و بهترین سالن های ورزشی به محل کار و منزل شما کجاها قرار دارند. همچنین با فهرستی از بهترین سالن ورزشی ها آشنا شدید که در کمتر سایتی می توانید سالن های معروف ذکر شده را در یک لیست مشاهده کنید. در سخن اخر این مقاله امیدوار هستیم مطالب فوق مربوط به بهترین سالن ورزشی های سطح تهران برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن با لذت کنار دوستان و آشنایان خود لذت ببرید.

رزرو سالن فوتسال تهران

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *