آموزش کیک بوکسینگ مبتدی تا پیشرفته + ویدئو

کلاس کیک بوکسینگ


آیا به دنبال یک رشته ورزشی هستید که ساعاتی را از دنیای پر از مشغله امروز دور شوید؟ آیا دوست دارید همراه دوستان خود دسته جمعی در یک رشته ورزشی فعالیت کنید؟ ابتدا می خواهیم به شما تبریک بگوییم چون تصمیم درستی گرفته اید. چون شما می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید به عبارتی دیگر هم می خواهید ورزش کنید و هم می خواهید در کنار دوستانتان نشاط و تفریح را تجربه کنید. از این رو اگر در کنار چربی سوزی و رسیدن به تناسب اندامتان می خواهید هیجان را هم تجربه کنید به شما رشته ورزشی کیک بوکسینگ را پیشنهاد می کنیم. می دانید چرا به شما این رشته ورزشی را پیشنهاد کردیم؟ چون این رشته ورزشی که یکی از رشته های رزمی می باشد ترکیبی از حرکت های هوازی و قدرتی است که نتیجه آن افزایش یافتن سوخت و ساز بدن و چربی سوزی می باشد. از این رو کافیست در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ورزش کیک بوکسینگ آشنا کنیم و بدانید آموزش کیک بوکسینگ به آن سختی ها که فکر می کنید نیست.

کیک بوکسنیگ چیست؟


آیا می دانید رشته کیک بوکسینگ چیست؟ این رشته ورزشی ترکیبی از رشته های رزمی موای تای، کاراته و بوکس است پس نتیجه می گیریم این رشته ورزشی رزمی ترکیبی از چندین رشته ورزشی است. در این رشته ورزشی رزمی هیجان انگیز شما می توانید ضربه های مشت، زانو، آرنج به حریف خود بزنید اما اگر حریف تان روی زمین باشد اجازه این کار را به هیچ وجه ندارید. اصلا می دانید هدف کیک بوکسینگ چیست؟ به طور کلی هدف این رشته ورزشی دفاع از خود و به دست آوردن آمادگی جسمانی می باشد.
همچنین شما با استفاده از این رشته ورزشی به مرور زمان نه تنها می توانید از تناسب اندام برخوردار شوید بلکه بدنتان برای همیشه روی فرم می ماند و منعطف است. این رشته ورزشی مانند سایر رشته های ورزشی قوانین سرسخت ندارد به همین دلیل مورد محبوبیت بسیاری از افراد به خصوص جوانان در تمام دنیا قرار گرفته است. حتی به دلیل حرکت هایی که سریعا باید بر روی حریف خود پیاده کنید باعث می شود قدرت تفکرتان به قدری بالا برود که بتوانید در آن واحد به مرور به چندین مورد فکر کنید. چون شما باید پیش بینی کردن را یاد بگیرید تا قبل از ضربه خوردن بدانید چه در سر ذهن حریفتان می گذرد.

آموزش تکنیک های کیک بوکسینگ


آموزش تکنیک های کیک بوکسینگ


آیا به دنبال آموزش تکنیک های کیک بوکسینگ هستید؟ آیا خسته شده اید از بس آموزش کیک بوکسینگ pdf سایت های اینترنتی را نگاه کرده اید؟ دیگر لازم نیست برای آموزش تکنیک های کیک بوکسینگ سایت های اینترنتی را زیر و رو کنید و با آموزش کیک بوکسینگ pdf بی خود رو به رو شوید. در اصل شما با دانستن مفاهیم و نکات این رشته ورزشی رزمی می توانید به یک فرد حرفه ای تبدیل شوید. در نگاه اول آموزش تکنیک های کیک بوکسینگ کمی سخت و دشوار به نظر می رسد درست است که یادگرفتن هرچیزی در ابتدا کمی سخت است اما به محض یاد گرفتن برایتان راحت می شود.
در اصل حین آموزش تکنیک های کیک بوکسینگ به دلیل درگیر شدن ذهن با فرمول ها و اصول کیک بوکسینگ باعث می شود به ویژه افرادی که هنوز تبحر زیادی در زمینه کیک بوکسینگ ندارند ذهنشان از خود کیک بوکسینگ منحرف شود و مدام در فکر نحوه استفاده از این اصول باشند. اما نگران نباشید اگر بتوانید تکنیک ها و فرمول های لازم این رشته ورزشی رزمی را کاملا یاد بگیرید علاوه بر حرفه ای شدن می توانید به درجات بسیار بالایی برسید. به همین دلیل در آموزش کیک بوکسینگ هفت اصل استوار را بیان کرده ایم :

• فاصله شناسی
• دفاع
• فریب دادن
• زمان شناسی
• قدرت
• سرسختی
• مبارزهآموزش کیک بوکسینگ و عکس


آموزش کیک بوکسینگ مبتدی

 

برای آموزش کیک بوکسینگ حرفه ای ابتدا باید فاصله با حریف را بشناسید. از این رو در آموزش کیک بوکسینگ حرفه ای ابتدا وقتی آماده حمله می شوید باید بدانید چقدر فاصله بین شما و حریف موجود در میدان وجود دارد. می دانید چرا در آموزش کیک بوکسینگ مبتدی به این اصل تاکید می کنیم؟ چون اگر به اندازه کافی بین شما و حریف تان فاصله نباشد نمی توانید تکنیک هایی که یاد گرفته اید را به خوبی بر روی او پیاده کنید.
از این رو حتی اگر زیاد از حد مجاز هم به حریف تان نزدیک باشید او به راحتی با دست شما را دفاع می کند. از این رو می توانیم در آموزش کیک بوکسینگ حرفه ای به شما بگوییم که رعایت این فاصله می تواند شما را به موفقیت ها و پیروزی های زیادی برساند. برای مثال فاصله نزدیک یعنی وقتی که می توانید با آپرکات و هوک، حریفتان را مورد اصابت قراردهید و فاصله کامل یا دور به این معنی است که شما می توانید با پاهایتان به حریف حمله کنید.

برای خرید ساک ورزشی به فروشگاه آسان اسپرت مراجعه نمایید.


آموزش حرکات کیک بوکسینگ


یکی از حرکت های کیک بوکسینگی که در ابتدا باید یاد بگیرید دفاع می باشد. به همین دلیل در این قسمت می خواهیم به شما آموزش حرکات کیک بوکسینگ یا همان دفاع را بدهیم. در آموزش حرکات کیک بوکسینگ یا همان دفاع باید دفاع قوی داشته باشید تا بتوانید در این حرت خبره شوید. برای مثال در آموزش حرکات کیک بوکسینگ دفاع اگر مهارت دفاعی تان پایین باشد فقط می توانید حریف های متوسط را از میدان بیرون کنید. به همین دلیل در ادامه سعی کرده ایم در آموزش حرکات کیک بوکسینگ دفاع شما را با مواردی که می توانید قدرت دفاعی تان را بالا ببرید آشنا کنیم.
• حمله حریف تان را سریعا دفع کنید برای مثال معطل نکنید و با حرکت دست پاسخ او را بدهید.
• خودتان را قفل کنید چون وقتی دست و پاهایتان قفل است حریف تان از حرکت های محدودی برای شکست شما می تواند استفاده کند.
• در حین حمله سعی کنید همواره جاخالی دهید و ارتباط جسمی با حریف تان نداشته باشید.
• بعد از دفع حمله سریعا حرکت های جدیدی بر روی حریف تان پیاده کنید.
• وقتی حریف تان می خواهد حمله کند در جهت همان حمله در حد توانتان دور شوید.
• همیشه از خط حمله فاصله بگیرید و خودتان را کنار بکشید تا حریف تان بر روی شما تسلط نداشته باشد.

ویدیو آموزش کیک بوکسینگ


آموزش کامل کیک بوکسینگ


آیا برای آموزش کامل کیک بوکسینگ به سراغ آموزش کیک بوکسینگ pdf رفته اید و با آموزش های مناسبی رو به رو نشده اید؟ ما قصد داریم در این قسمت با یک مورد آموزش کامل کیک بوکسینگ را به شما بدهیم چون تنها موارد گفته شده اصل رشته ورزشی کیک بوکسینگ هستند و بقیه موارد جزئی می باشند. از این رو فریب دادن در کیک بوکسینگ یکی از مهارت های مهم و اساسی در این رشته ورزشی می باشد که ما در این بخش به آموزش کامل کیک بوکسینگ فریب دادن به طور کامل پرداخته ایم.
چون یک کیک بوکسینگ حرفه ای تنها با فریب دادن حریف خود می تواند امتیاز کسب کند. چون با فریب دادن به طور غیر مستقیم حریف تان را وادار می کنید که حرکت های شما را حدس بزند که نتیجه آن گیج شدن او می باشد. از این رو برای اینکه فریب دادنتان درست و اصولی باشد باید آن را با قدرت انجام دهید. به همین علت ما در ادامه سعی کرده ایم دو مهارت مهم برای فریب دادن حریف تان را به شما آموزش دهیم. آموزش کامل کیک بوکسینگ فریب دادن عبارت است از :
• برای اینکه حواس حریف را پرت کنید به او مشت پرتاب کنید و بعد از آن به سرعت به جای خود بر گردید.
• برای فریب دادن حریف تان می توانید به سمت صورت او مشت پرتاب کنید و همین حرکت را با پا به سمت سر او بزنید.

برای ثبت نام کلاس کیک بوکسینگ کلیک کنید.


زمان بندی در کیک بوکسینگ


یکی دیگر از اصولی که در این رشته ورزشی باید به آن توجه کنیک تکنیک زمان بندی می باشد. چون بدون زمان بندی داشتن هیچ یک از کارهایمان به درستی پیش نمی رود و سرانجام خوبی هم نخواهد داشت. در اصل زمان بندی کردن نیاز به فاصله مناسب، جهت گیری و سرعت دارد. به همین دلیل می توانید از حریف خود دور باایستید و با آرامش حرکت های خود را به سمت او روانه کنید. همچنین می توانید دو الی سه راند این منوال را ادامه دهید و برای بهتر شدن اوضاع هم می توانید سرعت بازی را به بالا ببرید. تمرینات آموزش کیک بوکسینگ


داشتن قدرت کافی


هیچ انسانی وجود ندارد که دوست نداشته باشد قوی و محکم باشد و ورزشکاران نیز از این قاعده مستثنا نبوده اند و همواره خواهان قدرت بالایی هستند. به همین دلیل یکی از مواردی که در کیک بوکسینگ باید به آن توجه کنید داشتن قدرت مناسب برای این رشته ورزشی رزمی می باشد. برای این امر می توانید به سراغ حرکت های مخصوص افزایش قدرت بروید تا به مرور زمان به یک فرد قوی تبدیل شوید که توانایی شکست هر فردی را دارد.


سر سخت بودن


اگر شما در این رشته ورزشی سر سخت نباشید ابتدا به پیروزی و سپس به موفقیت های زیاد نمی توانید برسید. درست است که بسیاری از افراد ورزشکار این مهارت را در خود نداشته اند اما از موقعیتی که در آن گیر افتاده اند نجات پیدا کرده اند اما در آینده به موفقیت های بالا نمی رسید. به همین دلیل به شما توصیه اکید می کنیم همانند مهارت های گفته شده فوق بر روی این مهارت هم کار کنید تا سرسختی یکی از بارز ترین ویژگی هایتان شود. می دانید چرا؟ چون وقتی که بتوانید سرسختی و تکنیک های رزمی تان را که به شما آموزش داده ایم با هم ترکیب کنید آن موقع به موفقیت دست خواهید یافت.

برای ثبت نام در کلاس کیک بوکسینگ تهران به سایت آسان اسپرت مراجعه کنید.

کلاس کیک بوکسینگ


آموزش ضربات کیک بوکسینگ


آیا به دنبال آموزش ضربات کیک بوکسینگ هستید؟ آیا می خواهید مهم ترین ضربه این رشته ورزشی رزمی را یاد بگیرید. دیگر نگران نباشید چون همانند سایر مهارت ها و تکنیک هایی که به شما یاد داده ایم به آموزش ضربات کیک بوکسینگ نیز می پردازیم. یکی از مهم ترین ضربه ها در کیک بوکسینگ لگد فرانت کیک می باشد آیا کنجکاو هستید که بدانید آموزش ضربات کیک بوکسینگ یا لگد فرانت کیک چگونه است؟
به این ضربه در کیک بوکسینگ لگد جلو نیز می گویند. این لگد را می توانید به عنوان یک ضربه سد کننده به کار ببرید تا جلوی حریف تان را بگیرید. در اصل این ضربه را به دو نوع کوبشی و بازدارنده می توانید انجام دهید چون هدف کلی لگد فرانت کیک ضربه زدن به شکم یا صورت حریف است. برای اجرای این لگد زانوی پایتان را تا ارتفاع مناسب برای ضربه زدن باید بالا بیاورید تا لگد بصورت مستقیم با گل یا سینه پا اجرا شود.

ضربات آموزش کیک بوکسینگ


روش مبارزه در کیک ‌بوکسینگ و امتیاز حرکت های مهم آن


این ورزش رزمی هیجانی در تمام دنیا در زمین های مربع شکل که 16 تا 20 فوت هستند برگزار می شود که دور تا دور آن با طناب های مخصوص پوشیده شده است. زمان این مسابقه رزمی هیجان انگیز سه راند سه دقیقه ای می باشد که ورزشکاران رزمی می توانند در هر راند یک دقیقه استراحت کنند تا انرژی از دست رفته شان باز گردد. در این بازی رزمی یک داور و سه قاضی وجود دارد تا به حرکت ها و تکنیک هایی که مبارزان می زنند امتیاز دهند.
این رشته ورزشی رزمی همانند سایر رشته های رزمی دارای کمربند دان می باشد. در این بازی اگر شما مجموع خطاهایتان بیشتر از سه عدد شود بازنده می شود و داور حریف تان را به عنوان برنده اعلام می کند. ضربه هایی که با مشت به سر حریف در این بازی می زنید دارای 1 امتیاز است و ضربه های پا به سر حریف نیز دارای 2 امتیاز است. هم چنین ضربات پایی که به صورت چرخشی اجرا شوند و به سر حریف اصابت کنند ۳ امتیاز دارند.


فواید کیک بوکسینگ


آیا به دنبال دانستن فواید کیک بوکسینگ هستید؟ آیا می خواهید بدانید فواید این رشته ورزشی رزمی محبوب چه می باشد؟ وقتی شما در میدان مبارزه این رشته ورزشی رو به روی حریف تان قرار می گیرید هست عضو بدنتان درگیر حرکت هایی که می خواهید بزنید می شود آیا می دانید این هشت عضو چه قسمت هایی هستند؟ مشت ‌های دست، آرنج ها، زانوها و ران ‌ها نقاط درگیر این رشته رزمی هستند. در نتیجه ترکیب مهارت هایی که یاد گرفته اید با استفاده از این قسمت ها باعث می شود کالری زیادی بسوزانید. وقتی هم که با کالری سوزی به تناسب اندام برسید بدنتان بر روی فرم می آید. حتی با مشت زدن در این ورزش رزمی می توانید عضلات دلتوئید و عضلات بازو خود را تقویت کنید.فواید کیک بوکسینگ


جمع بندی نهایی


در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم شما را با مهم ترین و اصلی ترین تکنیک ها و مهارت های این رشته ورزشی آشنا کنیم تا با بهره بردن از آن به موفقیت های بالایی دست یابید و به سراغ آموزش کیک بوکسینگ pdf سایت های الکی نروید. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق برایتان مفید بوده باشد و نهایت بهره را از آن برده باشید.

برای مطالعه آموزش تکواندو و تکواندو چیست به وبلاگ ورزشی آسان اسپرت مراجعه نمایید.

رزرو سالن رزمی
نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *