آموزش ورزش در خانه بدون تجهیزات! + عکس

ورزش کردن به قدری برای سلامت بدن مهم است که نه تنها جوانان بلکه کودکان هم اهمیت ورزش کردن را می دانند. امروزه بسیاری از افراد به دلیل مشغله های فراوان بعد از 10 ساعت کار توانایی رفتن به باشگاه های ورزشی و ورزش کردن را ندارند یا بعضی از خانم های خانه دار برای مراقبت از فرزند و کارهای خانه نمی توانند وقت خود را در باشگاه ها صرف کنند از طرفی دیگر این افراد همواره نگران سلامتی خود می باشند.

در این شرایط بهترین گزینه چیست؟ یکی از بی دغدغه ترین و بی دردسر ترین نوع ورزش کردن ورزش در منزل می باشد. با ورزش کردن در منزل شما دیگر ساعت های طولانی در ترافیک نخواهید ماند و در خانه خود می توانید بسیاری از حرکات ورزشی را برای سلامت و تناسب اندام خود انجام دهید. در ادامه این مطلب آسان اسپرت به طور کلی به انواع حرکات ورزشی در خانه برای تناسب اندام بدون تجهیزات پرداخته ایم کافیست با ما همراه باشید تا بدون تجهیزات ورزش کنید.

 

آموزش ورزش در خانه و رسیدن به تناسب اندام


در دنیایی که تکنولوژی حرف اول را می زند در هر خانواده حداقل 2 نفر مشغول به کار هستند و توانایی رفتن به باشگاه ندارند سوال اینجاست که این افراد برای سلامتی خود چکاری باید کنند؟ با ورزش در منزل این افراد می توانند همانند سایر ورزشکاران در خانه به انجام تمرینات ورزشی بپردازند. در آموزش ورزش در خانه هر کس با هر لباسی می تواند با اختصاص دادن چند متر فضا برای خود ورزش کند.

ورزش در خانه بانوان
با ورزش در منزل دیگر نیازی نیست وقت با ارزش خود را در ترافیک های سنگین و رفت و آمد هدر دهید بلکه با آموزش ورزش در خانه در منزل خود همراه با یک برنامه تمرینی می توانید به سلامت و تناسب اندام برسید. در آموزش ورزش در خانه ابتدا شما به چند متر فضا احتیاج دارید و این فضا می تواند اتاق خواب یا حتی پذیرایی باشد و تمرین های ورزشی خود را در این مکان انجام خواهیم داد.

آموزش ورزش در خانه
چه ورزش هایی می توان در منزل انجام داد؟


در ابتدای صحبت ها گفته شد که با آموزش ورزش در خانه افرادی که توانایی رفتن به باشگاه را ندارند می توانند در منزل خود ورزش کردن را شروع کنند. با ورزش در منزل همانند سایر افرادی که به باشگاه می روند می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید تنها باید اراده و اعتماد به نفس داشته باشید و طبق برنامه تمرینی خود پیش بروید.

ورزش در خانه برای تناسب اندام
اکنون سوالی با عنوان چه ورزش هایی می توان در منزل انجام داد در ذهن افراد شکل می گیرد در پاسخ به سوال چه ورزش هایی می توان در منزل انجام داد باید گفت که حرکات بسیار زیادی مانند شنا تک دست و … وجود دارد که در ادامه برخی از مهم ترین آن ها را برای شما مطرح کرده ایم. این حرکات عبارتند از:
• اسکوات
• استپ آپ
• تراست قدرت
• پلانک
• پرش جانبی
• پل
• درازنشست
• شنا سوئدی
• پرش با جمع کردن زانو

آمورزش ورزش در خانه بدون تجهیزات
آموزش ورزش در خانه بدون تجهیزات


در بخش آموزش ورزش در خانه بدون تجهیزات می خواهیم شما را با نحوه انجام چند حرکت مهم ورزشی آشنا کنیم و همانند افراد ورزشکار اندامی زیبا و بدنی سلامت داشته باشید. با ورزش در منزل بدون تجهیزات به راحتی می توانید حرکاتی که در ادامه ذکر شده را همراه دوستان و اشنایان در اتاق خواب یا پذیرایی منزل خود انجام دهید. نحوه انجام این حرکات عیارتند از:
• بارفیکس : بارفیکس بهترین گزینه برای رشد عضلات بالا تنه مانند جلو بازو، سینه، پشت، عضلات زیر بغل و شکم در خانه می باشد.
• شنا سوئدی : در این حرکت به راحتی می توانید روی عضلات بازو خود کار کرده و عضلاتی قوی داشته باشید.
• پلانک : در این حرکت با فشار آمدن بر روی شکم چربی های این ناحیه از بین می روند و به مرور بدنی زیبا خواهید داشت.

ورزش در خانه بدون تجهیزات
آموزش ورزش در خانه با دمبل


در بخش آموزش ورزش در خانه با دمبل باید گفت که حرکات ذکر شده در بخش های قبلی اگر با دمبل انجام شوند نتیجه بهتر و سریع تری خواهند داشت. با داشتن دمبل حرکت هایی مانند اسکات، پرس ها، چرخش ها، پلانک ها و دراز نشست کرانچ را به راحتی می توانید در منزل خود انجام دهید. در آموزش ورزش در خانه چند حرکتی که با دمبل می باشد را به طور خلاصه برای شما شرح داده ایم. مهم ترین حرکات ورزشی با دمبل عبارتند از :
• پرس ایستاده و دمبل بر روی شانه ها : در این حرکت پاها را به عرض شانه باز کرده و دمبل ها را در دست و بالای سر نگه دارید و به سمت پایین بکشید.
• اسکات دمبل : در این حرکت پاها را به عرض شانه باز کرده، دمبل ها را درست گرفته سپس با خم کردن زانو ها و پایین اوردن بالا تنه به حالت اسکات بنشینید.

ورزش در خانه با دمبل
آموزش ورزش در خانه برای تناسب اندام


داشتن اندامی زیبا و بدون چربی خواسته همه جوانان و حتی افراد سن بالا نیز می باشد به عبارتی دیگر خیلی از افراد امروزه به دنبال شکمی تخت هستند و برای دست یابی به آن دست به انجام کار های زیادی مانند خوردن قرص می زنند. همگی این راه ها چیزی جز برگشت ندارند و در اخر با ورزش باید از شر چربی های بدن خود خلاص شوید. در آموزش ورزش در خانه برای تناسب اندام شما می توانید حرکاتی مانند درازنشست، پروانه، پهلو منحنی معکوس، پلانک، کرانچ و … را در منزل انجام دهید برای آگاه شدن از نحوه این حرکات می توانید به ورزش در خانه پی در اف مراجعه کنید. در حقیقت ورزش در خانه پی دی اف به طور کلی به نحوه انجام انواع حرکات برای تناسب اندام پرداخته است.

ورزش در خانه بدون دمبل
جمع بندی نهایی


در جمع بندی پایانی این وبلاگ آسان اسپرت باید گفت که تنها با ورزش کردن و رژیم های لاغری می توانید به تناسب اندام برسید و امتحان کردن راه های دیگر مانند کرم های لاغری یا قرص های لاغری موضعی هستند و بعد از زمانی کوتاه قابل بازگشت هستند. همچنین در این مقاله سعی کردیم شما را با چند حرکت ورزشی در خانه اشنا کنیم تا بدون تجهیزات بتوانید بدنی سالم و خوش اندام داشته باشید.

فروشگاه ورزشی آسان اسپرت | خرید طناب ورزشی

نوشته قبلی
نوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *